Miniloos....ik mis hem
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Jammer dat jullie zo snel miniloos zijn, maar ze komen altijd weer terug (net als bij ons
).
Gezien de gezinsuuitbreiding had ik alléén voor een 4 of 5 deurs gekozen. Als je mini verlaat doe het dan meteen goed.
Je denkt hier nog wel eens aan als je de kids op de achterbank tilt. (Of je moet er voor kiezen dat één van de ouders achterin gaat!
)
Veel plezier in het zwarte maatpak!

Gezien de gezinsuuitbreiding had ik alléén voor een 4 of 5 deurs gekozen. Als je mini verlaat doe het dan meteen goed.
Je denkt hier nog wel eens aan als je de kids op de achterbank tilt. (Of je moet er voor kiezen dat één van de ouders achterin gaat!

Veel plezier in het zwarte maatpak!
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Mocht die R8 willen. Tot op heden moet die het met een 8-cilindertje doen i.p.v. een W12Jenkins schreef:Beetje 'n R8-wannabee?
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
een McLaren SLR heeft 'r ook "maar" 8.
Feit blijft; als ze hun W12 erin gefrot hebben gekregen, zal ie best wel van de plaats willen!
Ach,320d touring schreef:Mocht die R8 willen. Tot op heden moet die het met een 8-cilindertje doen i.p.v. een W12Jenkins schreef:Beetje 'n R8-wannabee?
een McLaren SLR heeft 'r ook "maar" 8.

Feit blijft; als ze hun W12 erin gefrot hebben gekregen, zal ie best wel van de plaats willen!
- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Prima wagen hoor die golf Ik heb precies dezelfde van de zaak.
Wij hebben de mini juist gekocht ivm gezinsuitbreiding maar ja de vorige auto van mij vriendin was dan ook een smart
En zoals een wijs Limburger al zingt ' Soms is het beter iets moois te verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
Wij hebben de mini juist gekocht ivm gezinsuitbreiding maar ja de vorige auto van mij vriendin was dan ook een smart

En zoals een wijs Limburger al zingt ' Soms is het beter iets moois te verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
vandaag met pijn in het hart de mini's in geleverd..
maar ja het is beter zo...
dat is nog eens mooi gezegtHans J schreef:Prima wagen hoor die golf Ik heb precies dezelfde van de zaak.
Wij hebben de mini juist gekocht ivm gezinsuitbreiding maar ja de vorige auto van mij vriendin was dan ook een smart![]()
vandaag met pijn in het hart de mini's in geleverd..
maar ja het is beter zo...
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
MAAAR JAAAAA
DE GOLF IS GAAAF MAN SUPER LEKKER HEERLIJK ENZ ENZ
we hebben net de golf gehaald en lekker een stukkie gereden..helaas niet al te veel tijd omdat ik storingsdienst heb en mn collega ff de dienst heeft over genomen voor de auto te kunnen gaan halen..
maar wat een super bak..denk dat we hier weer veel plezier in gaan beleven...
we zijn er heel blij mee...
ik heb mn batch houder van de mini gehaald en komt volgende week op de golf
en dan leuk de batches er op als ik ze eindelijk binnen heb
DE GOLF IS GAAAF MAN SUPER LEKKER HEERLIJK ENZ ENZ
we hebben net de golf gehaald en lekker een stukkie gereden..helaas niet al te veel tijd omdat ik storingsdienst heb en mn collega ff de dienst heeft over genomen voor de auto te kunnen gaan halen..
maar wat een super bak..denk dat we hier weer veel plezier in gaan beleven...
we zijn er heel blij mee...
ik heb mn batch houder van de mini gehaald en komt volgende week op de golf

en dan leuk de batches er op als ik ze eindelijk binnen heb
- Texpert
- Leerling Mini lid
Bericht
Lap, zo zit je even een tijdje niet op internet, zijn er in één keer 2 Mini's weg bij een liefheber...sommige dingen gaan snel
Goh Pjé, een Golf.... dat had ik niet van je verwacht
Wel een mooie kar zeg, precies de juiste kleur en mooie velgen, mooie wagen!! Veel plezier ermee in ieder geval, kijken of deze wel wat langer mag blijven dan een par maanden hahaha
Grtz, Tex

Grtz, Tex

1999 BRG Cooper Sportpack
2003 Chili Red Cooper Chilipack
2003 Chili Red Cooper Chilipack
- ukkie
- Leerling Mini lid
Bericht
he Pje en Daan,
Gefeliciteerd met de golf en jammer dat de yellow twins weg zijn, Nu snap ik de msn-tekst pas. tja beetje blond.
Wij hebben nu nog 1 mini het Krokantje en ook een golf maar dan wel een 3 en niet zo luxe als die van jullie.
We houden krokantje er eigelijk ook gewoon bij voor de ritten en er komt over een paar maandjes een andere auto bij voor Mart een bmw 7 serie.
Ook al rij je geen mini meer je hoort er nog gewoon bij.
groetjes Yvon
Gefeliciteerd met de golf en jammer dat de yellow twins weg zijn, Nu snap ik de msn-tekst pas. tja beetje blond.
Wij hebben nu nog 1 mini het Krokantje en ook een golf maar dan wel een 3 en niet zo luxe als die van jullie.
We houden krokantje er eigelijk ook gewoon bij voor de ritten en er komt over een paar maandjes een andere auto bij voor Mart een bmw 7 serie.
Ook al rij je geen mini meer je hoort er nog gewoon bij.
groetjes Yvon
wacht maar.....totdat ik groter ben
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
de helft van the twins is verkocht en gaat naar zeeland...
de classic is eerder weg dan de new mini hahaha
de classic is eerder weg dan de new mini hahaha
Onze sponsors