Godsamme, nog geen bericht van de belastingdienst.....
Heb de aangifte BPM vrijdag gedaan, maar nog niets gehoord.... Max 3 werkdagen stond er, dus ga ervan uit dat ik morgen de rekening krijg, direct betalen en dan hopelijk voor het weekend m'n NL kenteken!
R55 JCW
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
Vergeet niet, dit is dan pas dag 2 he (gister ontvangst).
Duurde bij mij (ook) 3,5 dag voor de BPM-rekening per mail. Ze zullen het nu vast nog wel druk hebben met die wijzigingen per 1 jan... Zal denk ik lastig worden voor het weekend. Tussen het op kenteken zetten en je groene pasje hebben zit ook nog een dag of twee. Heel frustrerend dat wachten.
Nog even volhouden!
Wij zijn natuurlijk ook nieuwsgierig...
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Re: R55 JCW
Je weet toch, belastingdienst...suheyl schreef:Godsamme, nog geen bericht van de belastingdienst.....
Heb de aangifte BPM vrijdag gedaan, maar nog niets gehoord.... Max 3 werkdagen stond er, dus ga ervan uit dat ik morgen de rekening krijg, direct betalen en dan hopelijk voor het weekend m'n NL kenteken!

Duurde bij mij (ook) 3,5 dag voor de BPM-rekening per mail. Ze zullen het nu vast nog wel druk hebben met die wijzigingen per 1 jan... Zal denk ik lastig worden voor het weekend. Tussen het op kenteken zetten en je groene pasje hebben zit ook nog een dag of twee. Heel frustrerend dat wachten.

Nog even volhouden!

Wij zijn natuurlijk ook nieuwsgierig...

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Onze sponsors