Ik weet het had laatst wa problemen met mn internet een hele dag nie op het forumBlont-007 schreef:Haha ik kon niet meer op het forum, is wel afkicke!!!

Greetz BigD
p.s. wordt er vrijdag samen vanuit breda gereden of iets????
dude stop bitching!:PMenno schreef:MR, jij wilde mijn SS spruit horen onder mijn Cooper natuurlijk? F*CK ja
Het ziet er nu niet naar uit dat ik het ga redden.![]()
Ik ben denk ik pas om 20.00 uur thuis dus dan word het echt heel laat. Mocht ik eerder zijn dan probeer ik echt nog te komen maar kan niks beloven
Ja probeer ook nog zeker wel te komen maar even kijken of er dan nog wat puf over is, heb er dan namelijk al 60+ op zitten deze weekcoendek schreef:dude stop bitching!:PMenno schreef:MR, jij wilde mijn SS spruit horen onder mijn Cooper natuurlijk? F*CK ja
Ik ben denk ik pas om 20.00 uur thuis dus dan word het echt heel laat. Mocht ik eerder zijn dan probeer ik echt nog te komen maar kan niks beloven
ik werk tot 21:00 en kom ook!
Coen
ps. tot vrijdag
I know dude... I know the story... zat maar te bitchenMenno schreef:Ja probeer ook nog zeker wel te komen maar even kijken of er dan nog wat puf over is, heb er dan namelijk al 60+ op zitten deze weekcoendek schreef:dude stop bitching!:PMenno schreef:MR, jij wilde mijn SS spruit horen onder mijn Cooper natuurlijk? F*CK ja
ik werk tot 21:00 en kom ook!
Coen
ps. tot vrijdagEn zaterdag is het weer feest
Haha ja en in minder dan een uur zaten ze erincoendek schreef:stinkerd!!! met die dop kom je maar een keer langsMenno schreef:Ja klopt, die antenne bedoel je?
Kom binnenkort wel weer eens langs ja, heb ook nog een tankdop achterin liggen![]()
Trouwens wel weer 900 gaatjes erin zitten![]()
ring al gespoten??
Coen
dikke prima... ik ga misschien donderdag ochtend wel ff boren ofzo...Menno schreef:Haha ja en in minder dan een uur zaten ze erincoendek schreef:stinkerd!!! met die dop kom je maar een keer langsMenno schreef:Ja klopt, die antenne bedoel je?
Kom binnenkort wel weer eens langs ja, heb ook nog een tankdop achterin liggen![]()
Trouwens wel weer 900 gaatjes erin zitten![]()
ring al gespoten??
Coen![]()
Heb die ring al afgeven aan mijn maatje dus zou zomaar kunnen dat hij hem al gespoten heeft
Onze sponsors