GP1 eigenaren verenigt U! #Het grote NewMINIclub GP1 topic
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: GP1 eigenaren verenigt U! #Het grote NewMINIclub GP1 top
0064 heeft een nieuwe eigenaar....
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hahaha eindelijk !! Kan het ombouwfeest beginnen ....
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lijstje bijgewerkt! Bent nu vereeuwigd in de GP archieven Daveke! 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je mag GP1449 ook toevoegen Sjaak !!

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi! Steeds meer binnen de club! 7 mei allen komen

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Misschien leuk om een mooie foto te maken van alle exemplaren naast elkaar met hun bestuurders er bij: 

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zou echt top zijn 7 mei ... de meesten die hier actief zijn hebben zich aangemeld !!
als je een keer tijd hebt Berthil mag je mijn avatar ook vervangen door die van een gp ... is een blijvertje

als je een keer tijd hebt Berthil mag je mijn avatar ook vervangen door die van een gp ... is een blijvertje

- Shag
- Volledig MINI minded!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zie op facebook dat Christ de Weert(bekend hier ??) de 1682 heeft ... staat nu te koop voor weinig !
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Volgens de int. lijst is 1682 een Duitse, niet dat het iets uitmaakt. Als ik de lijst op pag.1 tel kom ik ook over de 20 heen die officieel in NL geleverd zouden zijn.Ginoceros schreef:Zie op facebook dat Christ de Weert(bekend hier ??) de 1682 heeft ... staat nu te koop voor weinig !

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kan kloppen, er zitten er een paar bij die binnen enkele maanden na uitlevering al naar NL zijn gehaald door dealers. O.a. de GP die nu nog op MP te koop staat.
- Nels
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Mijn ex-GP (1368) staat weer te koop: http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as
Overigens niet bij het bedrijf waar ik hem ingeruild heb (de foto's in de advertentie zijn wel die van de garage waar ik de GP heb ingeruild). Volgens de RDW is degene die de auto nu te koop heeft staan (een particulier) sinds 14-12-2015 de eigenaar en heeft de auto inmiddels 4 particuliere en 1 zakelijke eigenaar gehad.
Ik heb de auto op 25-04-2013 in Nederland op kenteken gezet (zelf geïmporteerd uit Duitsland) en ik heb de auto in november 2014 ingeruild bij een garage (de zakelijke eigenaar). Dat zou betekenen dat er sindsdien 3 particuliere eigenaren zijn geweest.
Ik ben de auto hier op het forum niet meer tegengekomen nadat ik deze heb ingeruild. Wel werd ik recent via het forum benaderd door iemand die mogelijk interesse in de GP heeft die me wat vragen over de auto heeft gesteld. Wie weet komt de GP binnenkort dus wel weer terug hier.
Overigens niet bij het bedrijf waar ik hem ingeruild heb (de foto's in de advertentie zijn wel die van de garage waar ik de GP heb ingeruild). Volgens de RDW is degene die de auto nu te koop heeft staan (een particulier) sinds 14-12-2015 de eigenaar en heeft de auto inmiddels 4 particuliere en 1 zakelijke eigenaar gehad.
Ik heb de auto op 25-04-2013 in Nederland op kenteken gezet (zelf geïmporteerd uit Duitsland) en ik heb de auto in november 2014 ingeruild bij een garage (de zakelijke eigenaar). Dat zou betekenen dat er sindsdien 3 particuliere eigenaren zijn geweest.
Ik ben de auto hier op het forum niet meer tegengekomen nadat ik deze heb ingeruild. Wel werd ik recent via het forum benaderd door iemand die mogelijk interesse in de GP heeft die me wat vragen over de auto heeft gesteld. Wie weet komt de GP binnenkort dus wel weer terug hier.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dit was vgl mij die GP die voor rond de 10k op FB te koop stond een maandje geleden.
Heb hem meteen maar even op het forum gewezen. Komt uit Goes zie ik dus wellicht ga jij hem nog us tegenkomen Niek !!marcel.no schreef:1682 komt net voorbij op FB bij GP owner club.... Wel in Nederland maar nog geen NewMINIclub lid
Dit was vgl mij die GP die voor rond de 10k op FB te koop stond een maandje geleden.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors