P27 F56 JCW
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Iets nieuws -> P15 F56S
Uitlaat niet denk ik, extra PK's (tuning) wel en let maar op... da's de volgende wens. 

"Orange is the happiest color!"

- olivier.aerts.52
- 4 op een rij!
Bericht
Ik vind zelfs niet dat mijn s tekort komt.. En ik kom uit een bmw 535d met 350 pk en 700nm.
Ik ben ook aan het kijken voor een uitlaat.
Remus of supersprint zonder middendemper allebei.
Ik zat ook met het idee op marktplaats een originele uitlaat te kopen en dan een rechte lijn van te maken (zonder middendemper en einddemper) wat denken jullie hiervan?
Dan ben ik voor 200 euro klaar maar natuurlijk geen klep..
Ik ben ook aan het kijken voor een uitlaat.
Remus of supersprint zonder middendemper allebei.
Ik zat ook met het idee op marktplaats een originele uitlaat te kopen en dan een rechte lijn van te maken (zonder middendemper en einddemper) wat denken jullie hiervan?
Dan ben ik voor 200 euro klaar maar natuurlijk geen klep..
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kwam ook zeker niks te kort hoor, de 'S' in de standaard uitvoering is een heus bommetje! Gaat als een speer, helemaal in de sport-stand!!
Ik heb zelf eigenlijk nooit nagedacht over alleen een andere uitlaat, omdat ik het stock geluid ook niet slecht vind (vergeleken bij de R56S die ik hiervoor had). Wel had ik al eens in een opgefokte 'S' gereden en dat extra beetje vermogen kon mij wel bekoren, dus voor mij was de JCW Pro Tuning kit een soort van twee vliegen in één klap. Losse (chip)tuning had ik zeker niet gedaan, althans niet zo lang ik nog in de garantie zit (is voor mij wel een dingetje...). En als je de kosten splitst, dus én tuning én sportuitlaat (klepgestuurd) wil, dan valt het nog wel mee vind ik. Maar goedkoop is het zeker niet!

Ik heb zelf eigenlijk nooit nagedacht over alleen een andere uitlaat, omdat ik het stock geluid ook niet slecht vind (vergeleken bij de R56S die ik hiervoor had). Wel had ik al eens in een opgefokte 'S' gereden en dat extra beetje vermogen kon mij wel bekoren, dus voor mij was de JCW Pro Tuning kit een soort van twee vliegen in één klap. Losse (chip)tuning had ik zeker niet gedaan, althans niet zo lang ik nog in de garantie zit (is voor mij wel een dingetje...). En als je de kosten splitst, dus én tuning én sportuitlaat (klepgestuurd) wil, dan valt het nog wel mee vind ik. Maar goedkoop is het zeker niet!

- m-dejong
- Be Mini
Bericht
Wel snel zijn, de JCW pro kit gaat er ook uit bij de dealers heb ik begrepen. Je zou ook nog een powerbox a la RaceChip kunnen kopen, dan behoudt je wel de garantie met tuning.
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Mooie aanwinst Michael en dan ook nog in mijn favoriete kleur, Britisch Racing Green, Love it 

- frankie
- Volledig MINI minded!
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat inmiddels ook al niet meer bij de JCW Tuning Accessoires op de NL MINI site. Nog wel bij de oosterburen.m-dejong schreef:Wel snel zijn, de JCW pro kit gaat er ook uit bij de dealers heb ik begrepen.

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verwarrend...
maar dat ze ermee gaan stoppen zou me niet verbazen. Maar goed, het ging om Michael die een Remus V2 wil laten in bouwen. Dat klinkt volgens mij ook vet lekker! 

- olivier.aerts.52
- 4 op een rij!
Bericht
Ik twijfel tussen de supersprint/jcw/remus.
Mg performance lijkt me de goedkoopste voor de remus. 1049 voor de chrome tips/1299 voor de carbon.
Ik zou die uitlaten eigelijk allemaal eens moeten horen.
Ik neig naar de supersprint nu. (1500 euro)
Mg performance lijkt me de goedkoopste voor de remus. 1049 voor de chrome tips/1299 voor de carbon.
Ik zou die uitlaten eigelijk allemaal eens moeten horen.
Ik neig naar de supersprint nu. (1500 euro)
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
- m-dejong
- Be Mini
Bericht
Voor mij wordt het de Remus! Vandaag de eerste wijzigingen doorgevoerd:
- Zwarte NL stickers
- NewMINIclub sticker
- I will be Born in the blabla sticker verwijderd
Op naar de volgende 'aanpassingen'
- Zwarte NL stickers
- NewMINIclub sticker
- I will be Born in the blabla sticker verwijderd
Op naar de volgende 'aanpassingen'

Automotive Mike
- olivier.aerts.52
- 4 op een rij!
Bericht
Ik denk toch dat het bij mij ook de remus wordt. Waar ga jij hem bestellen?
Onze sponsors