Mijn naam is Jeroen. Al een tijdje bezoeker van het forum en nu sinds 2 weken eigenaar van mijn eerste Mini; een Cooper S uit 2006 in Park Lane-uitvoering.
De belangrijkste opties voor mij waren cruise control, climate control, en stoelverwarming. Overige opties zijn o.a. het chrono pack, chroom details in het interieur, en donkere hemelbekleding. Ik heb de auto van een particulier gekocht en heb geen volledig overzicht van alle opties maar begrijp dat ik dit bij een dealer kan laten uitdraaien dus dat zal ik nog wel eens doen.
De Mini is nu nog origineel maar in de komende maanden gaat ‘ie op de schop. Aero voorbumper en sideskirts zijn al binnen en op het lijstje staan o.a. nog een mooie uitlaat, wrappen (als iemand een goede wrapper weet houd ik me aanbevolen!), en 18 inch velgen. Liefst zou ik ‘em ook nog wat verlagen maar ik woon helaas in een nogal drempelrijke omgeving en ik weet niet of ik dan de straat nog in kom.
Het is zeer waarschijnlijk dat ik op een later moment ook nog wat motorische aanpassingen ga doen, want sneller is beter, maar eerst het uiterlijk maar eens aanpakken. Ik zal proberen af en toe wat updates is de Show your ride-sectie te zetten.
Jeroen