My Mini Cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

Re: My Mini Cooper S

06 jan 2016, 11:54

Is hier nog gewoon te bestellen :icon_top:
Voor de echte hardcore poetsers is dit spul misschien vloeken in de kerk, maar indien je je Mini mooi laat detailen aan het begin van het seizoen kan hij er weer het hele voorjaar en zomer tegen.
Om dan voor een meet of rit even snel een show glans aan te brengen, is dit echt ideaal spul (shakeit)
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Pboy_007
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

06 jan 2016, 22:21

Is echt wonder spul
My Thunder Grey!
Afbeelding
Afbeelding
78Ray
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 jan 2016, 00:01

Werkt het beter dan Meguiars ultimate quik detailer?
[align=center][tr=test-align:center][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/76069.jpg[/img][/td][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/77299.jpg[/img][/td][/tr]
[/align]
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

07 jan 2016, 10:15

Ik ken Meguiars ultimate quik detailer niet Ray, dus een vergelijk heb ik niet.
Maar zoals gezegd ben ik zeer tevreden over de Turtle Ice.
Het eindresultaat zal ongetwijfeld een heel eind hetzelfde zijn :wink:
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
78Ray
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 jan 2016, 11:25

Baseman schreef:Ik ken Meguiars ultimate quik detailer niet Ray, dus een vergelijk heb ik niet.
Snap ik. Ik heb nu die Meguiars omdat ik die hier in de autoshop makkelijk kan halen. Ice kan ik alleen op internet vinden. Die Meguiars werkt op zich prima, maar misschien toch eens een Ice bestellen als de huidige spuitfles leeg is.
[align=center][tr=test-align:center][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/76069.jpg[/img][/td][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/77299.jpg[/img][/td][/tr]
[/align]
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

07 jan 2016, 23:29

Mmmmm toch maar ns proberen dus. Zeker als het goed werkt op donkere kleuren.
Afbeelding
MCS Floris
Be Mini
Be Mini

08 jan 2016, 00:05

78Ray schreef:
Baseman schreef:Ik ken Meguiars ultimate quik detailer niet Ray, dus een vergelijk heb ik niet.
Snap ik. Ik heb nu die Meguiars omdat ik die hier in de autoshop makkelijk kan halen. Ice kan ik alleen op internet vinden. Die Meguiars werkt op zich prima, maar misschien toch eens een Ice bestellen als de huidige spuitfles leeg is.

Dat herken ik...Afbeelding wilde de auto waxen vd zomer en had geen zin verder te wachten. Heb dus ook een Meguiars (weet ff niet welke; turbo ultra next power 2 ofzo iets). De 'quick' is een spuitfles!?
Deze schijnt steviger te zijn, dus minder vaak aan te hoeven brengen dan de ICE.

Dat je lang doet met die ICE heb ik vaker gehoord idd...Afbeelding
Afbeelding it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
78Ray
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 jan 2016, 00:24

MCS Floris schreef:
78Ray schreef:

Dat herken ik...Afbeelding wilde de auto waxen vd zomer en had geen zin verder te wachten. Heb dus ook een Meguiars (weet ff niet welke; turbo ultra next power 2 ofzo iets). De 'quick' is een spuitfles!?
Deze schijnt steviger te zijn, dus minder vaak aan te hoeven brengen dan de ICE.

Dat je lang doet met die ICE heb ik vaker gehoord idd...Afbeelding
De Detailler is idd een spuitflacon (a la glassex). Ik gebruik hem alleen om even snel extra glans te krijgen of om droogvlekken weg te werken. Ik gebruik hem niet om de auto in de was te zetten, daarvoor gebruik ik dikkere wax en een poetsmachine.

Heb de spuitflacon dus altijd in de mini liggen met een microvezel doekje erbij, kan je altijd ff snel shinen :D
[/align]
Rens83
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

27 jan 2016, 15:10

Baseman schreef:
ITSU028 schreef:Val in herhaling, maar wat een gaaf apparaat :icon_top:
De tankdop, side scuttles en grill, heb je die laten spuiten, wrappen of folie....?
Overweeg eea maar ben er nog niet uit hoe of wat en, nog belamgrijker bij wie ik eea zou laten doen..
Allereerst dank jullie wel :-))

Tankdop, scuttles en ringen van voor en achterlichten heb ik laten spuiten, ik ben niet zo van het dippen.
Grill was al zwart maar de chrome omlijsting heb ik vervangen door zwarte, deze heb ik bij de dealer gekocht, was €50,-.
Spullen laten spuiten kan bij iedere lokale spuiter waar je vertrouwen in hebt lijkt me.
Belangrijkste is de juiste kleurcode, deze kun je vinden in de deurstijl aan de bestuurderskant, daar zit een schildje gepopt met die info :wink:
Jos, wat een onwijs mooie wagen heb je samengesteld! :shock: echt schitterende kleurencombinaties en mods heb je!
Als mini-eigenaar van welgeteld 2 dagen, ga ik o.a. door jouw topic, de mijne ook 'eigen maken'..
Allereerst door de mini wat te ont-chroomen...
In je bericht van 22 september gaf je aan dat je de chrome omlijsting hebt vervangen door een zwarte, welke je bij de dealer gekocht had voor ca. €50,-...
Maar mijn (bmw) dealer krijgt dit onderdeel niet gevonden in het zwart... alleen in het chrome.... en dat wil ik nou juist veranderen :wink:
Heb jij toevallig nog onderdeelnummers o.i.d. hiervan? of weet je nog hoe deze besteld zijn?
De JCW grillset is reeds in het zwart besteld, en de chrome spiegelkappen, tankdop, koplamp- en achterlicht- ringen laat ik door de spuiter in de autokleur (Astro black) spuiten..

Daarmee is de kop eraf, laat de verslaving maar beginnen! :D
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

27 jan 2016, 19:34

Hi Rens, dank je wel voor het compliment, er is idd inmiddels het nodige gebeurd aan mijn Mini, maar denk niet dat je ooit klaar bent.
Als dat virus je eenmaal in zijn greep heeft en je een heel eind alle mods gedaan hebt die je op je verlanglijstje hebt staan, blijft het een subtiele zoektocht naar wat er verder toch nog mooier of beter kan.
Wees gewaarschuwd dus :wink:

Ik heb de nummers voor je, ik heb alleen de verpakkingen waar ze in zaten met daarop de nummers op mijn werk liggen. Indien je me even een pb stuurt met je 06 nummer maak ik er morgen even 2 foto's van en app ze naar je door.
Ik heb ze in 2014 bij van Laarhoven in Eindhoven gekocht, dus als hij ze kan bestellen dan moet een andere dealer dat toch ook kunnen zou ik zeggen.

Je hebt mooie plannen met je S, dus dat gaat zeker goed komen, enige goede tip die ik je kan geven is, doe niks overhaast en denk goed na wat je met je Mini wilt, dan hoef je een mod geen 2 keer te doen. Beter iets langer sparen en dan kopen zodat het echt naar je zin is dan zo' n halve mod waarover je later toch niet tevreden bent.

Mocht je zin en tijd hebben, dit is een super gave meeting waar we zeker met een aantal leden vanuit Brabant naar toe gaan. Indien je zin en tijd hebt ben je meer dan welkom en leer je ook andere leden kennen.
Ben gewaarschuwd, een meet is dodelijk voor de portemonnee, je ziet er teveel mooie dingen :lol:

Greetz Jos aka Baseman :wink:
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

28 jan 2016, 11:50

Hoi Rens, onderdeelnummers zijn,

0 417 135
Barcode 205026000536

0 442 011
Barcode 205026000535
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
2Kaatjes
Be Mini
Be Mini

28 jan 2016, 12:02

Kijk, daar heb ik ook wat aan ;-)
Eerst het varkentje weer spekken en dan dit soort spulletjes bij elkaar verzamelen.
Lucky 7 :icon_top:
Afbeelding
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

28 jan 2016, 12:42

2Kaatjes schreef:Kijk, daar heb ik ook wat aan ;-)
Eerst het varkentje weer spekken en dan dit soort spulletjes bij elkaar verzamelen.
Das 2 weken zakgeld voor jou Robke na al die dure verbouwingen :lol:
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Rens83
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

28 jan 2016, 13:06

Baseman schreef:Hoi Rens, onderdeelnummers zijn,

0 417 135
Barcode 205026000536

0 442 011
Barcode 205026000535
Jos bedankt!!
Ik dacht dat ik je vanmorgen een PB had gestuurd, maar blijkbaar was het TE vanmorgenvroeg... En is er iets mis gegaan XD

Ik ga er direct achteraan!
Achter de zwarte omlijsting dan :)
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

12 mar 2016, 17:45

FF stil geweest hier, maar ik heb vanwege de cruise die we gemaakt hebben een goed excuus lijkt me :wink:

Daarom het draadje maar weer eens opgepakt en vandaag de 2 mistachterlichten onder in de bumper vervangen door 2 blackline uitvoeringen.
Ik had deze al even liggen maar nu het zonnetje vandaag zo lekker scheen was het ook echt weer om weer lekker met de Mini bezig te zijn.
Eerst maar eens goed gewassen en gepoetst, kon tenslotte niet met een vuile wagen bij Daveke aankomen :roll:
Moet zeggen dat ik met mijn R56 wel opviel daar.

Hij heeft het mooi voor elkaar daar.
Een mooie loods met brug, kortom een heerlijke sleutelplek voor de eerste modellen new Mini.
Het leek wel een kleine meeting daar, Sjaak, Che, Marcel, Restless met zijn dochter en nog legio anderen waarvan de naam me ontschoten zijn, sorry guys :oops:
Al met al een lekkere dag, ik zeg het seizoen is weer begonnen en er staan weer genoeg leuke ritten en meetings op het programma.

Plaatjes bij de praatjes

Afbeelding

Afbeelding
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”