Yesss!!! Was echt weer heerlijk. Hele weer strak blauwe lucht gehad. Sneeuw was ook best goed. Jeeej boor de gletsjer haha.
En ja ries. Net lekker aan t knutselen geweest. Krat bier als werkbank blikschaar en een bezemsteel om alles te buigen. Dus het is een beetje een macgyver Challenge air diverter
Nope... gewoon zo er naartoe gegaan.
Thuis wel de sneeuwkettingen nog Ff gepast...
Laten we het zo zeggen. Ben blij dat ik ze niet nodig heb gehad. Want dan hadden er nieuwe wielkuipen etc op gekunnen.
Denk wel dat ik hem voor nog een mm of 6 7 omhoog ga zetten. Anders wordt t krap met de 235 45 17 semis die ik op het oog heb.
Ik ging met de Clubman ook gewoon, misschien stond ik niet zo laag als jij...Maar goed, volgepakt, twee kids achterin, grote skikoffer van 580 liter op het dak
Ha t probleem was dat ie voor met deze banden de wielkast aan gort zou slaan. En zocht t gewoon echt niet om hem omhoog te zetten. Zit nu als winter set 205/50/17 op. Maar met de plannen die ik heb moet het Denk ik toch wel een keer iets omhoog..
Maar goed het zou normaal gezien niet echt een probleem moeten zijn sneeuwkettingen op een mini. Heb t 2 jaar terug met de oen ook moeten doen. Die was ook verlaagd. Maar had een iets kleinere band erop zitten.
ZO er zijn weer wat nieuwe plannen.
Dit weekend eerst de 2e cartridge vervangen.
Nu rechts achter.. en wat Denk je..
De rammel is weg!!!!!!
Het idee om jcw remmen erop te zetten gaat waarschijnlijk niet Door...
De persoon waar ik ze van zou kopen heeft zn auto niet meer thuis staan.. maar achter een poort en mag er pas err eind mei bij....
Dus ben nu bezig om zelf iets te gaan maken.
Eerst een klauw van een Evo 8. Maar dit bleek niet te gaan omdat die totaal anders op de fusee zit als een mini klauw.
Heb nu een optie op clio rs 3 brembo klauwen.
Hier kunnen gewoon de normale ap schijven op. 330X28.
Alleen t punt waar ik nu mee zit is dat er een bracket gemaakt moet worden om de klauw passend te maken.
Heb een mail bij Reyland in Engeland liggen. Maar misschien weet iemand anders nog een goed adres dat iets dichter bij is.
Misschien dat ik iemand weet voor een adres voor de bracket te maken. Stuur me maar even een pbtje met wat je ongeveer voor bracket moet hebben en van wat voor materiaal het gemaakt moet worden.