heeft er iemand een keer tijd en de mogelijkheid om mijn Mini s uit te lezen.
Ik woon in Utrecht
bedankt alvast!!
Ed

Dank je!!!!Leceur schreef:Half uurtje naar Zoetermeer....
Leceur schreef:Tot morgen, en geen bier he, je moet rijden
Ja wil ik ook wel weten, of is deze gewoon gereset.Cooperdriver schreef:En wat was de storingscode volgens de OBD reader nu ?
Dat kon we niet vinden, wel alle meldingen verwijderd maar die waren overwegend met veel nullen dus konden er geen code uit opmaken.Cooperdriver schreef:En wat was de storingscode volgens de OBD reader nu ?
Super bedankt man, echt heel fijn en ja even morgen kijken na een koude nacht of die wil starten.Leceur schreef:Beetje raar gevalletje dit. Had wel verbinding met de laptop maar kon maar gedeeltelijk foutcode's uitlezen. Kon wel eventueel coderen, maar nu nog verder niets gedaan. We hebben nog naar wat andere zaken gekeken en uiteindelijk alle eventuele foutcode's gewist. Ondanks dat we alles uit hadden staan wilde de auto niet meer starten. Dus met jumper kabels en mijn auto de Mini weer aan de praat gekregen. Stukje gereden, niets mis mee, leuke bak. Toen we weer terug waren zagen we dat het gele lampje uit was?!?!?
Hij gaat het even aankijken en morgen zien of die weer start en de fout weg blijft...... To be continued.
ditto!Leceur schreef:Vond het al raar dat daar een open gapend gat zat!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors