Mini F56 uitlatentopic!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mini F56 uitlatentopic!
JCW vind ik niet mooi omdat je de klep ziet zitten----stom
Maxi tuner klinkt super maar verschil met klep dicht lijkt minimaal. Lichte fluittoon bij vollast accelereren
Remus V2 zou beter moeten zijn dan de V1 want die had echt een behoorlijke fluittoon bij accelereren. Luister maar:
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Maxi tuner klinkt super maar verschil met klep dicht lijkt minimaal. Lichte fluittoon bij vollast accelereren
Remus V2 zou beter moeten zijn dan de V1 want die had echt een behoorlijke fluittoon bij accelereren. Luister maar:
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
zonder uitlaat sierstukjes ziet het er vreemd uit...
klep valt niet echt op toch...
komt dan wel uit 1 kant rook als hij koud is
ben ook benieuwd hoe lang het systeem blijft werken

klep valt niet echt op toch...

komt dan wel uit 1 kant rook als hij koud is

ben ook benieuwd hoe lang het systeem blijft werken

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet om te dissen Jaco maar dat vind ik het jammere van de JCW en Remus V1 uitlaat.
Was voor mij eigenlijk de enige reden om af te wijken van de JCW want ik ben altijd van de OEM+ tuning.
Was voor mij eigenlijk de enige reden om af te wijken van de JCW want ik ben altijd van de OEM+ tuning.

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht

@kortdoordebocht, geluid/klank ligt inderdaad best wel dicht bij elkaar. Het knalt allemaal, het bromt allemaal. Mijn overweging om voor de JCW uitlaat te gaan was de extra PK's. Tunen is ook niet gratis én gaat bij derden ook ten koste van de garantie, en dat extra vermogen is toch echt wel lekker rijden hoor. Als je dat even bij elkaar optelt dan vallen de totaalkosten ook nog wel mee. Ik geniet iedere dag van het geluid, heb de klep ook best vaak openstaan... gewoon leuk!
Moet je wel op je buik gaan liggen, ...peter schreef:JCW vind ik niet mooi omdat je de klep ziet zitten----stom
[...]

@kortdoordebocht, geluid/klank ligt inderdaad best wel dicht bij elkaar. Het knalt allemaal, het bromt allemaal. Mijn overweging om voor de JCW uitlaat te gaan was de extra PK's. Tunen is ook niet gratis én gaat bij derden ook ten koste van de garantie, en dat extra vermogen is toch echt wel lekker rijden hoor. Als je dat even bij elkaar optelt dan vallen de totaalkosten ook nog wel mee. Ik geniet iedere dag van het geluid, heb de klep ook best vaak openstaan... gewoon leuk!

"Orange is the happiest color!"

- olivier.aerts.52
- 4 op een rij!
Bericht
Mijn remus heeft meer dan een maand vertraging bij mg performance 

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Serieus: Da's balen! Worden ze 'op maat gemaakt' ofzo of is het gewoon uitverkocht en druk?
"Wie mooi wil zijn moet pijn lijden!"...olivier.aerts.52 schreef:Mijn remus heeft meer dan een maand vertraging bij mg performance

Serieus: Da's balen! Worden ze 'op maat gemaakt' ofzo of is het gewoon uitverkocht en druk?

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor een beetje autokenner is het klepje wel zichtbaar...heel eerlijk...ja, minder mooi.
Oplossing: altijd open rijden, iets minder zichtbaar
Oplossing: altijd open rijden, iets minder zichtbaar

F56S JCW PRO LCI
- Dubro
- Enthousiast
Bericht
Er gewoon voor zorgen dat je zo snel gaat dat ze het klepje niet kunnen zien. Is niet echt onoverkomelijk lijkt me, volgende week de JCW pro eronder, sloop anders de klep er wel uit als ik niet meer tegen het beeld van die klep kan.

“Niet het vallen is falen, maar het weigeren op te staan.”
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zullen de buren leuk vinden, maar ûh ik zou hem ook niet missen hoor... 

- Dubro
- Enthousiast
Bericht
Altijd lekker om om 6 uur in de ochtend de 6 cilinder te horen, slaap ik lekker door.
Ze klagen al over mijn 335, dus ze moeten niet zo zeuren. Ik ga meestal pas na 9 uur de deur uit, nu even niet, mijn vrouw heeft hem mee vanwege de winterbanden.RemcoMINI schreef:Zullen de buren leuk vinden, maar ûh ik zou hem ook niet missen hoor...

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
"Is je auto kapot? Dat kan nooit goed zijn!" aldus de buurman toen ik 'm onlangs laat op de avond nog even in de toeren joeg en het gas liet 'vallen', in de sportstand... *KNAL, PATS, BOEM* ik heb het maar niet uitgelegd.

- Dubro
- Enthousiast
Bericht
Begrijpen ze toch niet, volgende week maar even doen. Andere buurvrouw klaagde wel, de Mini hoort ze niet, dus daar maar verandering in brengen.
RemcoMINI schreef:"Is je auto kapot? Dat kan nooit goed zijn!" aldus de buurman toen ik 'm onlangs laat op de avond nog even in de toeren joeg en het gas liet 'vallen', in de sportstand... *KNAL, PATS, BOEM* ik heb het maar niet uitgelegd.![]()

Onze sponsors