Hun levering van remus was uitgesteld tot week 8.
Wel balen.. Heb die uitlaat al 2 weken betaald..
Mini F56 uitlatentopic!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mini F56 uitlatentopic!
Weet wat je bedoelt Dubro, buurman een paar huizen verderop rijdt een M4. Hij zit in de bloemen en gaat rond 04:30 naar z'n werk. Daarnaast weet ik dat hij een hekel heeft aan ramen krabben, dus dan weet je het wel....
Zijn de buren blij mee haha

- Dubro
- Enthousiast
Bericht
peter schreef:Weet wat je bedoelt Dubro, buurman een paar huizen verderop rijdt een M4. Hij zit in de bloemen en gaat rond 04:30 naar z'n werk. Daarnaast weet ik dat hij een hekel heeft aan ramen krabben, dus dan weet je het wel....![]()

“Niet het vallen is falen, maar het weigeren op te staan.”
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Laat ik het zo zeggen....vaak ga ik tussen 5.30 en 6.30 van huis...meestal klepje dicht soms direct open. Rustig wegrijden dan is er niets aan de hand.
Als ik s'middags thuis kom is het klepje altijd open...in een woonwijk rijd ik altijd rustig dus ja, wat meer herrie dan de Ford C-max van de buurman.
Commentaar...enkele keer idd of mijn uitlaat nu al stuk was...
...maar niets op gezegd.
Houdt altijd rekening met de buren maar zolang er nagenoeg elk w.e mensen in het staatje zijn die klussen, er vliegtuigen stijgen en landen op hele vroege en/of late tijdstippen en de politie van mening is dat men boeven moet vangen in de nachtelijke uren met heli's boven de wijk.....ach...maak ik me niet zo druk over m'n klepje
(Eh, geen klaaggezang hoor, puur een vergelijking met de overige 'omgevingsgeluiden' in onze wijk'
Als ik s'middags thuis kom is het klepje altijd open...in een woonwijk rijd ik altijd rustig dus ja, wat meer herrie dan de Ford C-max van de buurman.
Commentaar...enkele keer idd of mijn uitlaat nu al stuk was...

Houdt altijd rekening met de buren maar zolang er nagenoeg elk w.e mensen in het staatje zijn die klussen, er vliegtuigen stijgen en landen op hele vroege en/of late tijdstippen en de politie van mening is dat men boeven moet vangen in de nachtelijke uren met heli's boven de wijk.....ach...maak ik me niet zo druk over m'n klepje

(Eh, geen klaaggezang hoor, puur een vergelijking met de overige 'omgevingsgeluiden' in onze wijk'

F56S JCW PRO LCI
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
De buren weten na 10 jaar inmiddels wel dat ik niet spoor haha... Vinden me maar een apart figuur dat het allemaal herrie moet maken en dat er aan een nieuwe auto meteen van alles gedaan moet worden. 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
...wat zijn we toch raaaarrrrr
peter schreef:De buren weten na 10 jaar inmiddels wel dat ik niet spoor haha... Vinden me maar een apart figuur dat het allemaal herrie moet maken en dat er aan een nieuwe auto meteen van alles gedaan moet worden.

F56S JCW PRO LCI
- Peter
- Volledig MINI minded!
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
heb je er een youtube of soundcloud van
ik kan hoop ik zaterdag de buurt verzieken
denk naar huis vanaf Amstelveen via de veen
geil..peter schreef:JCW
heb je er een youtube of soundcloud van
ik kan hoop ik zaterdag de buurt verzieken

denk naar huis vanaf Amstelveen via de veen

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ergens in mijn topic staat wel wat.....maar in 't eggie nog zoveel beter en leuker
Ga je 'm zaterdag ophalen bij vPg?

Ga je 'm zaterdag ophalen bij vPg?
F56S JCW PRO LCI
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Via "De Veen" naar "De Rip" is altijd goed Jaco!
Dan hoor ik je langs rijden bij m'n werk!
Daar snappen ze ook al niets van me...

Daar snappen ze ook al niets van me...

- Dubro
- Enthousiast
Bericht
Wellicht dsn eventueel wel begrip als ze zien dat er meer van zijn.
Kom nog wel eens in Alphen aan de Rijn, maar een keer binnendoor maar. Komt er nog eens een andere "malloot" door de wijk.peter schreef:Via "De Veen" naar "De Rip" is altijd goed Jaco!Dan hoor ik je langs rijden bij m'n werk!
![]()
Daar snappen ze ook al niets van me...![]()
Wellicht dsn eventueel wel begrip als ze zien dat er meer van zijn.

“Niet het vallen is falen, maar het weigeren op te staan.”
Onze sponsors