2016 - F54 - Mini cooper clubman

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gizmoke
One wheel wonder
One wheel wonder

2016 - F54 - Mini cooper clubman

20 jan 2016, 16:50

Vorig weekend een bestelling geplaatst :) ... na heel wat keuzes te elimineren is het de clubman geworden.

De Mazda CX-3, mini cooper countryman, mini cooper 5-deurs, BMW 1 reeks, BMW 2 reeks AT, Audi A1 en tweedehands BMW X1.. hebben het dus niet gehaald. Hebben naar de toekomst gekeken en gaan er vanuit dat de 2 kinderen van bijna 5 en 2,5 ook gaan groeien en dat wat extra ruimte achteraan geen overbodige luxe is. Hij heeft achteraan meer ruimte dan de BMW 1 reeks en rijdt super comfortabel, bijna als een 5 reeks.

Bij een testrit met de Cooper SD John Cooper Works met 19" velgen was ik enorm verbaasd over de ligging en comfort. Zelfs met die 19" velgen.

Het is en blijft na de Volvo V60 de 2e wagen en we hebben deze niet boordevol opties gestoken

De levering zal pas voor mei zijn, het kan vroeger maar de overnemer van onze wagen neemt deze dan pas over en zo kan alles in 1 keer via de garage geregeld worden zonder rompslomp en contractjes

Kleur & binnenbekleding:
  • C2K Melting Silver
  • CXE1 Stof/Leder Combination Cord Carbon
Standaard:
  • 1CB Interne code
  • 255 Sportstuur
  • 2PA Antidiefstalbouten
  • 2VB Weergave bandendruk
  • 473 Centrale armsteun vooraan
  • 4EP Decoratieve lijsten Hazy Grey
  • 521 Regen- en lichtsensor
  • 550 Boordcomputer
  • 6AC Intelligent Emergency Call - eCall
  • 6AE TeleServices
  • 6ND GSM Bluetooth en USB Audio interface
  • 785 Witte pinklichten
Opties:
  • 7Y1 Pepper pack met daarin
  • 2HS Alu Velgen Net Spoke Zilver 17"
    322 Comforttoegang
    423 Fluwelen tapijten
    450 Hoogteregeling passagierszetel
    493 Opbergpakket
    4V9 MINI excitement package
    520 Mistlampen vooraan
    534 Elektronisch gestuurde airco, dual zone
    563Lichtpakket
  • 345 Chrome Line interieur
  • 346 Chrome Line exterieur
  • 359 Zichtpakket (verwarmde voorruit)
  • 383 Dak en spiegels in zwart
  • 420 Zonnewerend glas achteraan
  • 481 Sportzetels vooraan
  • 494 Verwarmde zetels vooraan
  • 508 PDC
  • 5DP Park Assist
  • 6FP Radio MINI Visual Boost
  • 6NM MINI Connected
  • 5AV Active Guard
  • ZKS Veiligheidskit
Accessoires:
  • black jack spiegelkappen
  • Side scuttles black jack
  • black jack binnenspiegelkap
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Gizmoke op 20 jan 2016, 17:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Gizmoke
One wheel wonder
One wheel wonder

Re: 2016 - F54 - Mini cooper clubman

20 jan 2016, 17:22

Comparco schreef:welkom

goed bezig :icon_top:

ik mis nog de optie "achterkant zonder plakletters" om te bestellen :wink:
Nee hoor niet vergeten :) Express eigenlijk.

Volgens de configurator online bij de dealer gaat alles (CLUBMAN + motoraanduiding) behalve het MINI embleem links eraf. (Zie 2e foto)
Volgens de papieren prijslijst gaat alles (MINI embleem + motoraanduiding) behalve de naam CLUBMAN eraf.

Het tweede willen we, CLUBMAN mag blijven en het mini logo en motoraanduiding mag weg. Maar aangezien de dealer van de importeur MINI Bornem niet tijdig een antwoord gekregen had hebben we alles erop gelaten en al besteld.

Ze gaan dit dan bij de garage zelf doen of ik ga het zelf doen.
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

20 jan 2016, 21:06

Welkom en veel plezier hier...
iDuc
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 jan 2016, 21:21

Erg fraaie Clubman samengesteld... :D Heel mooi
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jan 2016, 21:34

Chique uitvoering zo! Veel plezier er van!
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2016, 10:26

Mooie auto! Wij hebben ook voor de keus van een melting silver gestaan, is toch een zwarte met zilver dak geworden. Klopt het dat je geen stuurbediening hebt?
ko1533
One wheel wonder
One wheel wonder

21 jan 2016, 10:43

Mooie auto en welkom bij de Clubman Club.
Ik heb door de garage de typeaanduiding laten verwijderen. Bij de bestelling was het volgens de verkoper alleen mogelijk om alle aanduidingen weg te laten.
Kleur was onze 2e keus, hebben hier nog over nagedacht maar uiteindelijk voor Britisch Racing Green gekozen.
Ik rij vandaag precies 2 weken in onze F54 en ik ben uiterst tevreden.

Nog even wachten maar dan zal je zeker geen spijt hebben van je keus.
Gizmoke
One wheel wonder
One wheel wonder

21 jan 2016, 11:21

koosie schreef:Mooie auto! Wij hebben ook voor de keus van een melting silver gestaan, is toch een zwarte met zilver dak geworden. Klopt het dat je geen stuurbediening hebt?
Klopt, geen stuurbediening of cruisecontrol. We hebben het pepper i.p.v. het veelgenomen chili pakket waar dit inzit dacht ik. We moesten ergens de grens trekken voor een 2e wagen. We hebben nu al extra opties genomen die we eerst niet zouden nemen. O.a. visual boost, PDC voor & achter, zichtpakket, ...
ko1533 schreef:Mooie auto en welkom bij de Clubman Club.
Ik heb door de garage de typeaanduiding laten verwijderen. Bij de bestelling was het volgens de verkoper alleen mogelijk om alle aanduidingen weg te laten.
Kleur was onze 2e keus, hebben hier nog over nagedacht maar uiteindelijk voor Britisch Racing Green gekozen.
Ik rij vandaag precies 2 weken in onze F54 en ik ben uiterst tevreden.

Nog even wachten maar dan zal je zeker geen spijt hebben van je keus.
Kijk, dus nog een 3e mogelijkheid, alles weg ... we laten voorlopig alles staan en laten het de garage doen.

Bij ons was de keuze melting silver met zwart dak & spiegels of burgundy red met zilver dak. Het is melting silver omdat we schrik hadden dat het burgundy een beetje zou gaan vervelen na verloop van tijd.
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2016, 11:28

Begrijp me niet verkeerd ik vind dat je een geweldig dikke auto heb geconfigureerd!!!! Ik zou de stuurbediening en cruisecontrol persoonlijk heel erg missen. Wellicht dat het nog eens achteraf in te bouwen is mocht je dit missen. wij hebben gekozen voor het business en Welcome pakket daar zit de stuurbediening bij in. Wij hebben dan weer geen sportstoelen/leer dat viel daar dan weer net buiten.
Gizmoke
One wheel wonder
One wheel wonder

21 jan 2016, 13:04

koosie schreef:Begrijp me niet verkeerd ik vind dat je een geweldig dikke auto heb geconfigureerd!!!! Ik zou de stuurbediening en cruisecontrol persoonlijk heel erg missen. Wellicht dat het nog eens achteraf in te bouwen is mocht je dit missen. wij hebben gekozen voor het business en Welcome pakket daar zit de stuurbediening bij in. Wij hebben dan weer geen sportstoelen/leer dat viel daar dan weer net buiten.
Mijn vrouw rijdt nu met een BMW E87 zonder stuurbediening dus ze zal het zeker niet missen en ik heb in mijn volvo V60 en mijn vorige bmw E61 dit wel en volume verzet ik nog steeds met de knop aan de middenconsole, ik gebruik het zelden tot nooit. Dit zou bij mij naast de automatisch dimmende binnen en buitenspiegels de eerste optie zijn dat eruit zou vliegen.
Cruise control nog minder eigenlijk, de auto zal nog geen 10.000 km/jaar doen en daar zullen eigenlijk geen autostradekm's bijzitten. We hebben bewust niet voor deze opties gekozen.

Voor mijn vrouw was het volgende van belang, goede degelijke lederen zetels, zetelverwarming en PDC. En aangezien ze een iphone heeft was de visual boost in combinatie met mini connect puur uiterlijk nog een leuke optie, ook de PDC die met zoneaanduiding erop komt is handig. Dat had een vriend met een een F55 al eens gedemonstreerd.
jacobaco
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 jan 2016, 16:42

welkom bij de Club...... man :)

mooie Clubman..
hansnl1
Be Mini
Be Mini

21 jan 2016, 16:45

Gefeliciteerd.

Wordt een mooie Clubman
XIII
Nieuw Lid
Nieuw Lid

21 jan 2016, 17:31

mooie auto, je zal er geen spijt van hebben. hier hebben we er een in het british racing green en het is een zeer moeilijk kleur om enkele dagen proper te houden, het minste vuiltje zie je direct.
hier ook geen stuurbediening en cruisecontrol voor de zelfde reden weinig km. en bijna geen autostrade, word eigenlijk allen maar gebruikt op vakantie en dan nog is het verste Bretagne, voor ons van tegen de Belgische grens een 600km..

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”