weer één met gezeur over een versnellingsbak

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
alex64
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

weer één met gezeur over een versnellingsbak

30 nov 2015, 16:44

Mijn dochter heeft begin dit jaar na lang sparen een Mini Cooper R50 gekocht, waarvan de versnellingsbak volgens de vorige eigenaar twee jaar geleden vervangen is.
Nu na een half jaartje is ze toch aan de beurt, helaas, ratelen bij belasting, met de koppeling in of vrij is het blok en de bak stil.
Ik ben nu voor haar op zoek naar een gereviseerde versnellingsbak, die er door onze garage wordt ingezet.
Natuurlijk ben ik al druk op het forum en via google zoek geweest naar revisiebedrijven, of gereviseerde ruilbakken, voor een aantrekkelijk bedrag, ze zit nog op school, en heeft alleen een weekend baantje, dus het budget is klein.
Ook de huisgaragist van het forum heeft inmiddels mijn mail gehad, maar ik ben ook het bedrijf Euro transmissie in Rotterdam tegengekomen die een gereviseerde versnellingsbak aanbiedt voor € 425.- ex BTW, met inlevering van de oude.
Mijn vraag: "kent iemand dit bedrijf ?" Ik kom er op het internet geen (negatieve) info over tegen, of heeft iemand voor mij een betere optie, of adres, en waaraan kan ik zien dat een bak echt gereviseerd is, of is dat een kwestie van goed vertrouwen.
Alvast bedankt :icon_top:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: weer één met gezeur over een versnellingsbak

30 nov 2015, 17:12

Hoi Alex, ik weet niet welke huisgaragist je bedoelt (Spenki ?) maar er zijn inmiddels 2 starters bijgekomen welke je wellicht bij je vragen maar ook montage kunnen helpen. Davy Koppen (Gear53) en Gogarage37 (Mushrop)
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 nov 2015, 17:16

425 kan ik in elk geval niet matchen, en daarnaast heb ik 95% van de tijd enkel 6-bakken liggen..
alex64
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

03 dec 2015, 15:26

Bak reeds gevonden en gekocht € 425 ex BTW
Ben
4 op een rij!
4 op een rij!

24 jan 2016, 16:18

Dat is geen geld.