Om af te maken ja;
Enkele dingen die ze nog moeten doen:
- olie en waterleidingen van de turbo aanleggen
- dash2 digitaal dashboard installeren
- klepveren en hoedjes wisselen voor 8k variant
- Vipec installeren en afstellen
- motor inrijden
- nog wat kleine dingen (gok ik zo)
Gisteren de FL versnellingsbak met OS Giken diff terug op de motor gestoken en alle rotzooi in de motorruimte er uit gehaald zoals die plastic afdekking en de airco-lijnen.
Vanochtend nog even de achterophanging afgemaakt, een control arm stond scheef afgesteld en ik moest nog een stabi-link vervangen
Nadat forumlid Wickedclaw aan kwam hebben we de motor in de takel gehangen en er in geschroefd, ging eigenlijk van een leien dakje! Hoera! EIndelijk!
Langzaam de draadboom erin gehangen, schakelkabels erop geklikt en de CAE even getest en die werkte GOED!!
De front-mount IC was meer een probleem met terug plaatsen, maar de vijl en slijptol hebben goed geholpen op de flens van een bout, dus uiteindelijk na een keer of drie alles los en weer vast maken hing alles op zn plekje! Het meets pijnlijke moment was toch wel de slijptol in de GP voorbumper zetten om effectieve remkoeling te creeeren in plaats van optische. Tunnels werden er daarna ingemaakt en de bumper werd op zn plekje gehangen.. Deze bak is klaar voor 1320 nu! Zaken afwerken!
Je ziet er nu niks meer van, maar dat moment van oei.. Als ik dit verkloot wordt het duur, was wel even een "momentje" ja.. Ach, nu functioneert die remkoeling tenminste oke!