Marcel's R53 - 2de Set camberlinks & uitlijnen blz 22
- Jer84
- Bijna verslaafd
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Marcel's (Mrgt10) R53 - CAE Shifter blz 9
ho ho hoo haha:D
heb het pas afgelopen maandag in ontvangst gekregen he!:D
heb het pas afgelopen maandag in ontvangst gekregen he!:D
- Jer84
- Bijna verslaafd
- Minimaastricht
- Mod virus alert!
Bericht
Marcel's R53 - Update CAE Shifter blz 10
CAE Update:
Vandaag wat foto's van Cheek-O ontvangen wat betreft het bekleden van mijn Custom CAE Shifter Console.
Maar eens gaan plannen wanneer ik het een en ander ga inbouwen; heb nog het een en ander liggen waaronder de CAE.

Keep you all posted!
Vandaag wat foto's van Cheek-O ontvangen wat betreft het bekleden van mijn Custom CAE Shifter Console.

Maar eens gaan plannen wanneer ik het een en ander ga inbouwen; heb nog het een en ander liggen waaronder de CAE.

Keep you all posted!
Laatst gewijzigd door Minimaastricht op 15 feb 2016, 07:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Marcel's (Mrgt10) R53 - Update CAE Shifter blz 10
Goed bezig Marcel! Waarschijnlijk kom ik volgend weekend weer in Weert! Ff Aero voorbumper ophalen. Misschien tot dan! 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Hey Marcel,
jouw Mini staat er ongelukkig bij zag ik wel! Was even in Weert Aero bumper bij Daveke afhalen, maar verder mooie Mini! Vooral jaloers op jouw achterspoiler!
jouw Mini staat er ongelukkig bij zag ik wel! Was even in Weert Aero bumper bij Daveke afhalen, maar verder mooie Mini! Vooral jaloers op jouw achterspoiler!

- Minimaastricht
- Mod virus alert!
Bericht
He.... Ja het is maar tijdelijk he. Was meer preventief. Ik kreeg wat foutmeldingen op het dashboard, aan de OBD gehangen en bleek dat ik pre-ignition had. Bougies eruit, was die van cilinder 1 helemaal weg gesmolten. Besloten om hem voorlopig bij Dave te stallen en afgelopen maandag helemaal uit elkaar gehaald. Zit een heel klein scheurtje tussen klep en bougiegat. Andere kop ligt nu bij revisiebedrijf; gaan hem voor de zekerheid afpersen en dan afvlakken. Kost allemaal weer geld maar het is mini. Je snapt hem wel. Andere kant kan ik nu een aantal to do's gelijk doen; wat onderhoud (olie / filters), nieuwe koppakking, waarschijnlijk weer een andere nokkenas, powerflex, vibratechnics motorsteun, nieuwe slangen (metaal omvlochten) voor de Oil Catch can, nieuwe carterplug met olie temp sensor (de oude is niet 100%), CAE shifter en Custom interieur voor de shifter. En wellicht wat me nog te binnen schiet.
. Nog genoeg te doen.

Laatst gewijzigd door Minimaastricht op 15 feb 2016, 07:07, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Mooie reden om hem weer helemaal klaar te maken voor het betere weer! Ziet er mooi uit!

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Gvd Marcel dat is weer een tegenvaller
Nu kun je dan idd wel de to do dingen tegelijk meenemen, maar toch, blijft zuur.
Gelukkig ben je nergens bang voor en begin je overal aan, dus alle vertrouwen dat het goed gaat komen.
Hoop dat hiermee de vakantie naar de Veluwe niet op de tocht komt te staan
Tot snel maatje

Nu kun je dan idd wel de to do dingen tegelijk meenemen, maar toch, blijft zuur.
Gelukkig ben je nergens bang voor en begin je overal aan, dus alle vertrouwen dat het goed gaat komen.
Hoop dat hiermee de vakantie naar de Veluwe niet op de tocht komt te staan

Tot snel maatje

- Minimaastricht
- Mod virus alert!
Bericht
Hahaha Jos!
Ik zei al tegen Vera dat Helmond ook mooi zat was....
We gaan het zien; de kop is inmiddels vandaag door Dave opgehaald bij het revisie bedrijf en hij ziet er schitterend uit; als nieuw en een paar tiende mm vlakker.
Keep you posted.
Mars
Ik zei al tegen Vera dat Helmond ook mooi zat was....
We gaan het zien; de kop is inmiddels vandaag door Dave opgehaald bij het revisie bedrijf en hij ziet er schitterend uit; als nieuw en een paar tiende mm vlakker.
Keep you posted.
Mars
Laatst gewijzigd door Minimaastricht op 15 feb 2016, 07:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Enne Marcel... vandaag nog aan het lopen gekregen of hield Davy je teveel van je werk af
???

- Minimaastricht
- Mod virus alert!
Bericht
He Che, ben best nog ver gekomen. 469 Catcam zit erin, alles is aangesloten qua stekkers, sensors en losse delen. Dave heeft op het laatst nog even meegeholpen. Ik moet alleen nog alles voor de zekerheid nalopen, vullen met vloeistoffen en alles netjes maken. Hij staat in elk geval weer op zijn wielen. Een hele klus, leerzaam maar wel noodzakelijk. Hopelijk snel met Davy naar 1320 om alles op elkaar af te stemmen op de rollen. Hopelijk gaat ie dan als een raket en blijft alles een beetje heel.
. Goed dat je er was! Zo zien we nog wat mensen van het forum van alle hoeken van het land.

Laatst gewijzigd door Minimaastricht op 15 feb 2016, 07:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die alle hoeken vh land valt wat mij betreft wel mee
Ik neem aan dat je er wel al mee kunt rijden voordat ie naar 1320 gaat ?
Vandaag verder met het geklus of moet je ook wat aandacht aan Vera besteden ?

Ik neem aan dat je er wel al mee kunt rijden voordat ie naar 1320 gaat ?
Vandaag verder met het geklus of moet je ook wat aandacht aan Vera besteden ?
Onze sponsors