Ik heb op mijn F55 alle chroom zwart laten maken! En ik ben er heel tevreden mee

Werk aan huis is geen reden om niet te rijden!! Ik werk vanuit huis en rij er dagelijks in. Zelfs mn man wilt er elke dag in rijden!!olivier.aerts.52 schreef:Haha ja , ik woon aan de zaak daarom. Om nu savods om 21u nog te gaan rijden dat doe ik niet.
Maar als ik vrij ben wel dan ga ik wel eens een plezierritje doen.
Binnekort is het weer goed weer en dan gaat het meestal de vespa gts300 worden voor plezierritjes. Dat gevoel van vrijheid op een 2wieler mis ik enorm
Jeutje... Een dag de MINI niet gereden is een dag niet geleefd, OlivierMoonwell schreef:Werk aan huis is geen reden om niet te rijden!! Ik werk vanuit huis en rij er dagelijks in. Zelfs mn man wilt er elke dag in rijden!!olivier.aerts.52 schreef:Haha ja , ik woon aan de zaak daarom. Om nu savods om 21u nog te gaan rijden dat doe ik niet.
Maar als ik vrij ben wel dan ga ik wel eens een plezierritje doen.
Binnekort is het weer goed weer en dan gaat het meestal de vespa gts300 worden voor plezierritjes. Dat gevoel van vrijheid op een 2wieler mis ik enorm
Remco, het stelt opzicht niet veel voor hoor! wassen, kleien en waxen! het wassen is daarna een feestje.RemcoMINI schreef:Altijd ontzettend veel respect voor mensen die hun auto zo 'verwennen', ik heb daar het geduld niet voor en ga dus altijd naar de wasbox om het zaakje even af te spuiten/spoelen of naar de wasstraat (jajajaja, ik weet 't ...). Ik heb trouwens ook geen eigen oprit/garage, maakt de keuze om 'het extern te doen' ook makkelijker!
Ziet er strak uit Olivier!!![]()
![]()
Onze sponsors