Nu ik vandaag terug open kon rijden, pakte ik het antennetje eens vast en ... super ontvangst ! Zou er dan misschien een trukje zijn om die super ontvangst ook zonder mijn handen te verkrijgen

Ik ook, maar dan denk ik steeds... is er geen oplossing om dit op een andere manier te bekomen.Jurgen schreef:Van dat je ontvangst perfect is is puur gewoon omdat je dat vastneemt. Ik weet niet of het juist, is, maar ik geloof dat bij elke atente die je vast neemt je de ontvangrijkwijdte vergroot... Ale pakt dat uw lichaam als verlengstuk is van je atenne... ALe ik weet niet of het juist is hoor. Maar ik heb het al vaak meegemaakt.
NOG bizarrer (wat is eigenlijk de overtreffende trap hiervan?dangixxer schreef:bizar! ik heb er eentje van 3 cm en perfecte ontvangst!
ja, eigelijk moeten we ook wel zeggen dat in onze vorige MINI (geen cabrio) de ontvangst ook beter was. In vergelijking met zijn standard antenne dan. Zou er dan iets mis zijn met de basis van die antenne misschien ?Jenkins schreef:NOG bizarrer (wat is eigenlijk de overtreffende trap hiervan?dangixxer schreef:bizar! ik heb er eentje van 3 cm en perfecte ontvangst!)
In onze 1e One was de ontvangst best erg goed te noemen.
In onze 1e Cooper was de ontvangst best erg beroerd te noemen.
(zelfs na omruilen van de radio/cd-speler)
In onze 2e Cooper is de ontvangst weer best erg goed te noemen.
Wat me bij onze huidige Cooper opviel is het metalen verbindingskabeltje tussen de achterklep en de rest van de carosserie. Dat zat bij de vorige Cooper niet en bij de One kan ik me dat niet zo herinneren.katjan schreef:ja, eigelijk moeten we ook wel zeggen dat in onze vorige MINI (geen cabrio) de ontvangst ook beter was. In vergelijking met zijn standard antenne dan. Zou er dan iets mis zijn met de basis van die antenne misschien ?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors