Speedy Coupe JCW
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Re: Speedy coupe JCW
nog ff en je bent ingesneeuwd...! 

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Gydo
- 4 op een rij!
Bericht
Gewoon nu vast de kachel aan zetten, dan ben je volgende week wel sneeuw vrij! 

Parklane Cooper S Bastuck cat back, Eibach -3cm, 18" Evolution S038, GoGarage37 sticker tjoening!

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
...wel een schep meegenomen, dat je niet je frontlip stukrijdt... Ligt daar een best pakkie sneeuw!
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
- frankie
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Nee er was niks aan de hand 
Alleen de taxi's reden met kettingen maar die moeten ook naar Hochsolden dus denk daarom.

Alleen de taxi's reden met kettingen maar die moeten ook naar Hochsolden dus denk daarom.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Straks is ff de auto wassen en kijken of die nog helemaal strak is 
De imi r112 zijn wel erg gevoelig voor steenslag want zag al aardig wat lak puntjes eraf en dat in 2000 km
Ik weet niet hoe dat met de oem zit maar is mij niet opgevallen toen ik de oem had.

De imi r112 zijn wel erg gevoelig voor steenslag want zag al aardig wat lak puntjes eraf en dat in 2000 km

Ik weet niet hoe dat met de oem zit maar is mij niet opgevallen toen ik de oem had.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Nou de auto gewassen en de r112 hebben aan de achterzijde behoorlijke steenslag,had beter een bandje met velgrand beschermer kunnen nemen maar als je alles van tevoren weet 
Kwaliteit van de lak is gewoon niet top als met elk steentje de lak eraf springt.

Voor winterwielen vind ik ze prima maar als ik met zulke wielen de zomer door zou moeten rijden dan liever een goede kwaliteit lak of laten coaten.
Stip ze nu iets bij maar als het extreem word laat ik ze coaten.

Kwaliteit van de lak is gewoon niet top als met elk steentje de lak eraf springt.

Voor winterwielen vind ik ze prima maar als ik met zulke wielen de zomer door zou moeten rijden dan liever een goede kwaliteit lak of laten coaten.
Stip ze nu iets bij maar als het extreem word laat ik ze coaten.
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Zo Daiel, dat is inderdaad niet zulke beste kwalitatieve lak. Ik zou ze inderdaad ook even bij tippen. Hebben ze dit alle vier of alleen deze ene velg? Ondanks dit blijven het wel lekkere wintervelgen 

- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Zou je niet eerst met de verkoper overleggen? Vragen of het normaal is, dat de lak er zo snel af gaat? Snap wel dat het geen OEM is, maar dan nog mag je van de lak wel normale kwaliteit verwachten.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Speedy coupe JCW
Het is alleen bij de achterste velgen op de randen die de steentjes vangen van de voorste banden.
Ik heb ze nu bij getipt en je ziet er bijna niks meer van, echt kwaliteit is het zeker niet want de jcw dorpels vangen de steentjes ook op en dat zie je wel maar de lak laat niet los.
Als het oem was dan had ik zeker even een belletje of bezoekje aan de dealer gedaan maar dit is geen oem en denk dat het weinig zin heeft om hier over te vallen
In het beste geval krijg je een nieuw setje maar daar gebeurt het ook weer mee.
Dus beter dan een keer bijtippen en evt bij volgend setje banden ze laten coaten.
Ik heb ze nu bij getipt en je ziet er bijna niks meer van, echt kwaliteit is het zeker niet want de jcw dorpels vangen de steentjes ook op en dat zie je wel maar de lak laat niet los.
Als het oem was dan had ik zeker even een belletje of bezoekje aan de dealer gedaan maar dit is geen oem en denk dat het weinig zin heeft om hier over te vallen

In het beste geval krijg je een nieuw setje maar daar gebeurt het ook weer mee.
Dus beter dan een keer bijtippen en evt bij volgend setje banden ze laten coaten.
Onze sponsors