Snieze's R53 272PK
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
- Locatie: omg. Utrecht
Bericht
Re: Snieze's R53 251PK
Ja met 270pk is het ook wel handig om goed te kunnen remmen lijkt me...haha
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
- Locatie: omg. Utrecht
Bericht
Re: Snieze's R53 251PK
Ja dat zal best, maar soms moet je toch ffies...Snieze schreef:Remmen = angst

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Re: Snieze's R53 251PK
Stoepsleutelen zoals stoepsleutelen is bedoeld! heerlijk!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Snieze
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Snieze's R53 251PK
Remmen en onderstel komen nog wel aan de beurt hoor 
Wil em nu eerst ff motorisch klaar hebben.
Nu met fl charger 19%, geflowd inlaatspruitstuk en rmw uitlaatspruitstuk nog een keer afstellen en dan ben ik motorisch wel tevreden denk ik.
Kunnen we verder met het onderstel en nog wat optische dingen.
Leuk hoor dat stoepsleutelen maar mis m'n garage met brug toch behoorlijk

Wil em nu eerst ff motorisch klaar hebben.
Nu met fl charger 19%, geflowd inlaatspruitstuk en rmw uitlaatspruitstuk nog een keer afstellen en dan ben ik motorisch wel tevreden denk ik.
Kunnen we verder met het onderstel en nog wat optische dingen.
Leuk hoor dat stoepsleutelen maar mis m'n garage met brug toch behoorlijk

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
- Locatie: omg. Utrecht
Bericht
Re: Snieze's R53 251PK
Lekker bezig! Wat is er met je garage met brug gebeurt dan?
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Snieze
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Snieze's R53 251PK
Maatje had een autoverhuur bedrijf en deed onderhoud zelf.
Dus had een brug, gereedschap enz.
Kon daar al m'n auto's en motoren kwijt en sleutelen wanneer ik wilde.
Helaas ging z'n bedrijf falliet
Dus had een brug, gereedschap enz.
Kon daar al m'n auto's en motoren kwijt en sleutelen wanneer ik wilde.
Helaas ging z'n bedrijf falliet

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
- Locatie: omg. Utrecht
Bericht
Re: Snieze's R53 251PK
Oeh dat is klote dan inderdaad...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Snieze
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Snieze's R53 251PK
Bedankt man, dat is echt relekst!
Hoorde dat je bij Linda in de klas hebt gezeten?
Enige ding is dat ik het inlaatspruit moet laten poorten als deze gedemonteerd is.
Weet niet hoelang dat duurt, staat hij dan niet in de weg?
Hoorde dat je bij Linda in de klas hebt gezeten?
Enige ding is dat ik het inlaatspruit moet laten poorten als deze gedemonteerd is.
Weet niet hoelang dat duurt, staat hij dan niet in de weg?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Snieze's R53 251PK
Niet doenZ.. Dat is de moeite niet waard..
Je merkt die 2 of 3 pk echt niet op 270. Het wordt anders nummertjes jagen, geloof me, uit eigen ervaring kan ik vertellen dat je op een bepaald moment je kop gaat stoten daarmee.
Ga vanaf nu investeren in zaken als een schroefset, remmen, ophangingsdelen, goeie stoelen, een fijn stuur, een CAE. Dan kun je tenminste ook fatsoenlijk met dat vermogen om gaan. Als die vorige delen namelijk niet aangepakt zijn, zijn 270 pk gevaarlijk, dweilerig en niet echt om van te genieten
Je merkt die 2 of 3 pk echt niet op 270. Het wordt anders nummertjes jagen, geloof me, uit eigen ervaring kan ik vertellen dat je op een bepaald moment je kop gaat stoten daarmee.
Ga vanaf nu investeren in zaken als een schroefset, remmen, ophangingsdelen, goeie stoelen, een fijn stuur, een CAE. Dan kun je tenminste ook fatsoenlijk met dat vermogen om gaan. Als die vorige delen namelijk niet aangepakt zijn, zijn 270 pk gevaarlijk, dweilerig en niet echt om van te genieten
- Snieze
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Snieze's R53 251PK
Weet dat het weinig geeft, zei Jan van RMW ook al.
Maar kan het gewoon niet uitstaan dat die inlaatpoorten van mn kop zoveel groter zijn..
Voor mn gevoel moet dat gewoon matchen haha
Moet zeggen dat het vanaf 220pk al niet meer fatsoenlijk handelbaar is.
Nu met 250pk is het eerste 3 versnellingen alleen maar banden oproken
Heb hierdoor al veel sprints verloren.
Blijven alleen steeds meer OEM parts naar de klote gaan waardoor ik steeds niet aan onderstel toekom.
Hoop dat dit nou motorisch een keer het laatste was..
Maar kan het gewoon niet uitstaan dat die inlaatpoorten van mn kop zoveel groter zijn..
Voor mn gevoel moet dat gewoon matchen haha

Moet zeggen dat het vanaf 220pk al niet meer fatsoenlijk handelbaar is.
Nu met 250pk is het eerste 3 versnellingen alleen maar banden oproken

Heb hierdoor al veel sprints verloren.
Blijven alleen steeds meer OEM parts naar de klote gaan waardoor ik steeds niet aan onderstel toekom.
Hoop dat dit nou motorisch een keer het laatste was..
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Snieze's R53 251PK
As je dat nu zegt dan denk ik eerlijk gezegd dat je het inlaatspruitstuk-geld moet steken in een goed differentieel en goede banden ipv een nette overgang tussen kop en spruitstuk
Dan kun je beter ooit nog een keer groter inlaatspruitstuk monteren van RMW, die lucht botst nergens tegenaan he?
Dan kun je beter ooit nog een keer groter inlaatspruitstuk monteren van RMW, die lucht botst nergens tegenaan he?
- Snieze
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Snieze's R53 251PK
Daar heb je een punt, maar wil niet blijven afstellen.
Nu was alleen de charger kapot maar heb gelijk die RMW shorty gekocht omdat ik anders nog een keer naar brp moet..
Nu was alleen de charger kapot maar heb gelijk die RMW shorty gekocht omdat ik anders nog een keer naar brp moet..
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Snieze's R53 251PK
Denk je echt dat een inlaatspruitstuk afgesteld moet worden?
Ik zou het serieus gewoon laten zoals het nu is.. Je hebt hier de handen ruimschoots vol aan hoor
Ik zou het serieus gewoon laten zoals het nu is.. Je hebt hier de handen ruimschoots vol aan hoor
Onze sponsors