X2, superdik- me likeIvo schreef:Superdikke spoiler, maakt je MINI helemaal af!

X2, superdik- me likeIvo schreef:Superdikke spoiler, maakt je MINI helemaal af!
Tja, wat is ideaal. Ideaal is de stoel in het midden plaatsen (a la McLaren F1) en daar specifiek op laten uitwegen. Dit zal niet ideaal zijn, maar dat is de uitlijning met die zak van 35 kg ook niet. Het was me ook niet te doen om het optimale resultaat te verkrijgen, maar meer om de te kijken of de set-up redelijk in balans is. Voor mij is het zo goed genoeg.Daveke schreef:Dan zou ik hem uitwegen met een zak van een kg of 35 in de bestuurdersstoel, dan pik je een beetje van beiden mee. Helemaal zonder, is ook niet echt optimaal lijkt me..
Stickers van de achterbumper zaten er al op toen ik de auto kocht. Ik weet dus niet waar ze vandaag komen.Jer84 schreef:Staat er zeer mooi bij nu! En deze cm omhoog is niet eens te zien! Mag ik vragen waar jij de stickers voor de achterbumper vandaan hebt? In de voorbumper heb je inserts zitten denk ik?
Brightness schreef:Stickers van de achterbumper zaten er al op toen ik de auto kocht. Ik weet dus niet waar ze vandaag komen.Jer84 schreef:Staat er zeer mooi bij nu! En deze cm omhoog is niet eens te zien! Mag ik vragen waar jij de stickers voor de achterbumper vandaan hebt? In de voorbumper heb je inserts zitten denk ik?
Voorbumper is gewoon origineel. Het deel waar de mistlichten in zitten is bij mij mat zwart gespoten i.p.v. hyper blue.
Onze sponsors