JordyH R53
- Jordyh
- One wheel wonder
Bericht
Re: JordyH R53 - Veel windgeruis!
Heb ik lekker veel aan bijdehante opmerkingenP5ycH0 schreef:Vreemd. Dat gebeurd bij mij pas als ik de 360 aantik....

- speedy
- NMC Legend
Bericht
In een mini zit ik altijd ff aan de raam knopjes tijdens het rijden want heb altijd het idee dat ze iets open staan 
Bij een fiat 500 trouwens nog erger

Bij een fiat 500 trouwens nog erger
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Als het goed is kan je aan de onderkant van je deur de ramen afstellen. Door middel van een stelschroef. Dan kan je ze meer tegen de rubbers aan laten drukken.

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat in het stukje wat je niet hebt gequote..
Dude..... De luchtdruk trekt je portier op een kier. Doe je weinig tegen volgens mij...Jordyh schreef:Heb ik lekker veel aan bijdehante opmerkingenP5ycH0 schreef:Vreemd. Dat gebeurd bij mij pas als ik de 360 aantik....
Staat in het stukje wat je niet hebt gequote..

- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Gewoon het afstellen proberen, zit er niet voor niks. Dan staat je raam net iets teveel van het rubber afgesteld. Dit had ik bij de Audi TT ook.

- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Klopt, Che heeft dit een keer gehad als je zoekt in het forum, hij heeft het deurpaneel verwijderd en iets met het mechanisme afgesteld. Anders Che even pb doen. Succes!

- Jordyh
- One wheel wonder
Bericht
Is me zojuist ook opgevallen dat het bestuurderskant raam ook 'strakker' zit. Die kan ik van binnen niet naar buiten drukken 'van de rubber af drukken' echter is dat dus wel mogelijk bij het passagiers raam! Dus zal inderdaad met het afstellen te maken hebben vermoed ik.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het je lukt, maak even wat pica's van waar je de afstelling kan doen...
Dan zijn er vast wel meer mensen die daar baat bij kunnen hebben.

Dan zijn er vast wel meer mensen die daar baat bij kunnen hebben.

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lig helemaal dubbel vd nuchterheid in dat laatste filmpje ... zelfs de hond viel ervan in slaap !
HIER is de DIY die ik destijds maakte toen ik het raammechanisme moest vervangen. Met dergelijke snelheden zul je denk ik altijd wel last van windruis hebben Jordy maar als je de raam dichter tegen de rubbers wilt laten sluiten dan kun je dat bijstellen aan de onderkant vd deur zoals ook in bovenstaande linkjes al wordt uitgelegd.
HIER is de DIY die ik destijds maakte toen ik het raammechanisme moest vervangen. Met dergelijke snelheden zul je denk ik altijd wel last van windruis hebben Jordy maar als je de raam dichter tegen de rubbers wilt laten sluiten dan kun je dat bijstellen aan de onderkant vd deur zoals ook in bovenstaande linkjes al wordt uitgelegd.
Laatst gewijzigd door ginoceros op 08 feb 2016, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Komt natuurlijk ook door de stijloze ramen. Zijn veel vatbaarder voor windgeruis.
Onze sponsors