Van R50One naar R55S
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Van R50One naar R55S
Ja nu zie je duidelijk dat ze glanzend zijn ja

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Martijnmini
- Mod virus alert!
Bericht
zo ziet het er al stukken beter uit indd, nice
. ik heb juist mijn glans zwarte velgen ingeruild voor GP velgen.
Ik wilde juist iets meer shining haha.
Zaterdag worden ze gemonteerd

Ik wilde juist iets meer shining haha.
Zaterdag worden ze gemonteerd
Laatst gewijzigd door Martijnmini op 17 feb 2016, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- speedy
- NMC Legend
- JelmerVisser
- Nieuwsgierig
- Martijnmini
- Mod virus alert!
Bericht
oh ja zeker.
Ze zijn er vanmiddag onder gegaan. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om ze te wassen en poetsen.
Ze zijn er vanmiddag onder gegaan. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om ze te wassen en poetsen.
Laatst gewijzigd door Martijnmini op 20 feb 2016, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martijnmini
- Mod virus alert!
Bericht
nu zag ik met het overleggen van de banden dat de achterbanden nog maar 3,6/3,8 mm profiel hadden.
Eigenlijk te weinig voor een ritje naar Oostenrijk.
Ze hadden daar bij de velgen boer nog 2 hele goede banden liggen in de maat 225/45/17
op de velgen kan dit maar voor liggen er net nieuwe 205/25/17 op.
heeft iemand ervaring met 2 verschillende maten?
en gaat het banden controle systeem hier van over de emmer?
Eigenlijk te weinig voor een ritje naar Oostenrijk.
Ze hadden daar bij de velgen boer nog 2 hele goede banden liggen in de maat 225/45/17
op de velgen kan dit maar voor liggen er net nieuwe 205/25/17 op.
heeft iemand ervaring met 2 verschillende maten?
en gaat het banden controle systeem hier van over de emmer?
- JelmerVisser
- Nieuwsgierig
Bericht
Mooi hoor Martijn!!!
Breder achter dan voor heb ik bij BMW wel vaker gezien, is op de Z4 M bijv standaard maar verschil in hoogte van de band maakt dat je auto een beetje voorover gaat leunen en daar heb ik geen ervaring mee (maar is bij de USA muscle cars weer juist de bedoeling...).
Wat je ook doet, ga in ieder geval niet met banden onder de 4mm winterprofiel de Duitse grens over, daar kun je grote problemen mee krijgen mocht je betrokken raken in een ongeluk, ook al is dat niet jouw schuld.
Breder achter dan voor heb ik bij BMW wel vaker gezien, is op de Z4 M bijv standaard maar verschil in hoogte van de band maakt dat je auto een beetje voorover gaat leunen en daar heb ik geen ervaring mee (maar is bij de USA muscle cars weer juist de bedoeling...).
Wat je ook doet, ga in ieder geval niet met banden onder de 4mm winterprofiel de Duitse grens over, daar kun je grote problemen mee krijgen mocht je betrokken raken in een ongeluk, ook al is dat niet jouw schuld.
Cooper S Clubman / R55-N18-Aug-2010 

- Martijnmini
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi,
Ja klopt daar heb je gelijk in. ik heb maar 2 nieuwe bandjes besteld in de maat 205/45/17
Ja klopt daar heb je gelijk in. ik heb maar 2 nieuwe bandjes besteld in de maat 205/45/17
Onze sponsors