Berthil, de Zwarte (Nera)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Berthil, de Zwarte (Nera)
Ongeveer 130.000 van zelf gereden maar er gaan er zeker nog 100.000 bij komen want deze gaat niet meer weg 

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi gedaan Berthil en gefeliciteerd je eerste 2ton op de teller 

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
200.000 is ie ook pas net een beetje ingereden Berthil! Geef je grot gelijk, zo'n mooie vind je nooit meer dus lekker houden dat zwarte apparaat!! 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geweldig dat "The Heks 1" nog steeds goed bevalt en deze mooie mijlpaal heeft bereikt Berthil!
We hebben er wel een geweldige cabbie van gemaakt
Zo begon ie z'n leven:

We hebben er wel een geweldige cabbie van gemaakt

Zo begon ie z'n leven:

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Mooie prestatie en mooie manier van delen. Nog veel veilige km's met deze mooie mini gewenst.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zojuist gespot in het pitoreske Beesel ! Ik zat op de fiets en zwaaide nog maar je zag me niet meer !
Heerlijk cabbie weer !
Heerlijk cabbie weer !
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was inderdaad heerlijk, binnendoor langs de Maas van Venlo naar Sittard gereden. Jammer dat ik je niet gezien heb.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je via/langs het pontje bent gereden heb je mogelijk de GP zien staan toen je Beesel binnenreedBerthil schreef:Was inderdaad heerlijk, binnendoor langs de Maas van Venlo naar Sittard gereden. Jammer dat ik je niet gezien heb.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inderdaad daarlangs gereden maar helaas niet zien staan, zal de volgende keer opletten 
@Niek. Goed om te lezen dat ik als inspiratie mocht dienen en hopelijk heb je nog steeds veel plezier aan de MINI's. De blauwe heeft een zware tik in de motor na de laatste Ringrondjes vorig jaar. Twee defecte hydraulische klepstoters vervangen maar helaas is het niet weg. Voor dit jaar voor het eerst in 6 jaar geen jaarkaart gekocht totdat ik weet wat er aan de hand is met de blauwe maar zal zeker met de GP en de Cabrio naar de Ring gaan.

@Niek. Goed om te lezen dat ik als inspiratie mocht dienen en hopelijk heb je nog steeds veel plezier aan de MINI's. De blauwe heeft een zware tik in de motor na de laatste Ringrondjes vorig jaar. Twee defecte hydraulische klepstoters vervangen maar helaas is het niet weg. Voor dit jaar voor het eerst in 6 jaar geen jaarkaart gekocht totdat ik weet wat er aan de hand is met de blauwe maar zal zeker met de GP en de Cabrio naar de Ring gaan.
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
jij zat op de fiets?!?Ginoceros schreef:Zojuist gespot in het pitoreske Beesel ! Ik zat op de fiets en zwaaide nog maar je zag me niet meer !
Heerlijk cabbie weer !

Lucky 7 

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Heerlijk rondje. Hebben gisteren een bijna vergelijkbaar tripje gemaakt. Ook altijd leuk met pontje.Berthil schreef:Was inderdaad heerlijk, binnendoor langs de Maas van Venlo naar Sittard gereden. Jammer dat ik je niet gezien heb.
Lucky 7 

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier ook maar even afstoffen na 8 jaar. De cabrio is er ook nog en intussen 225.000 op de teller en gaat nog steeds goed. Wel nog een keer de dak kabels moeten vervangen en ook het mechanisme welke het dak vast klemt aan het a-frame. De Body Control Module geeft soms wat problemen waardoor koplampen en knipperlicht soms niet werken en de stuurpomp valt soms ook uit. Dus er is weer wat werk aan de winkel. Een wat oudere foto maar hij ziet nu nog steeds goed uit voor zijn leeftijd.

Onze sponsors