Vandaag bij GoGarage de bumper en uitlaat die ik van Coendek had gekocht laten monteren... Was nog wel iets meer werk dan verwacht, maar het is wel strak geworden
Wederom een mooie mod Richard, hij is heel mooi geworden met de spacers, verlaging en nu met de dubbele uitlaat . Gisteren ook de zomer velgen er onder gelegd en meteen de spacers (12mm rondom) geplaatst. De mijne moet ook nog even uit de CM modus dus binnenkort ook een schroefsetje.
Staat er lekker bij zo met die spacers... schroefset gaat het echt afmaken!! Ook grappig dat we dezelfde wielen hebben, maar ze echt totaal andere uitstraling hebben door de kleurstelling.
Ziet er goed uit hoor. zitten de plofjes er nu ook in?
Heb jij met de spacers niet als je de auto vol laad dat hij licht in de wielkast schaard als je bv een drempel over gaat?
Ik heb met mijn nieuwe GP velgen die ook wat meer naar buiten staan dan de originele velgen dat hij licht aanloopt als hij zwaar geladen is of als je hard een drempel over gaat.
Geen plofjes, geluid is wel anders, wat rauwer... Nog geen aanloop met de 12mm spacers, met 16mm wel als ik achterin mensen had... Moet nog testen met 2 passagiers achterin.