Nee, voorlopig nog geen extra mods... Hoewel... Viper striping komt er nog op en zwarte LED verstralers voorop.
Daarnaast was ik stiekem al eens aan het checken of er voor de nieuwe Clubman al tuningssoftware bestaat En aangezien de 2.0T motor kennelijk al langer in andere types gebruikt wordt is dat inderdaad het geval... Maar goed, éérst eens frisse 192pk proeven!!
Daar gaan we dan! New Clubman 2016...
- ClubbieS
- Enthousiast
Bericht 
Classic Austin Mini 1000HLE, Classic Austin Mini Seven 850, Opel Kadett, Seat Cordoba, Alfa Romeo 156 sedan, Alfa Romeo 156 Sportwagon, F54 Mini Clubman S
Re: Daar gaan we dan! New Clubman 2016...

Classic Austin Mini 1000HLE, Classic Austin Mini Seven 850, Opel Kadett, Seat Cordoba, Alfa Romeo 156 sedan, Alfa Romeo 156 Sportwagon, F54 Mini Clubman S
- ClubbieS
- Enthousiast
Bericht

Klopt, Moonwalk Grey vond ik op de configurator mooier dan in het echt. Inderdaad weinig spannend.Gizmoke schreef: Moonwalk grey heb ik gezien en goh, dat vond ik een saaie kleur, zeker al op een grotere wagen als de clubman. In de folder leek het mooier, maar het is meer een uni kleur dan een metallic kleur vind ikzelf. Maar op een F55/56 met zwart dak lijkt het me dan wel meer passen.

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha ik hoor het al, die mod's komen er wel!
Volgens mij zit er hetzelfde blok in als bij de F56, dus 280/290pk moet mogelijk zijn lijkt me

Volgens mij zit er hetzelfde blok in als bij de F56, dus 280/290pk moet mogelijk zijn lijkt me
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Lijkt mij dat 192 pk voor de vrouw meer dan genoeg is.
Jammer dat je je 68'er weg hebt gedaan.
M'n classics rij ik dagelijks in. De Countryman is ook als derde erbij voor vakanties, boodschappen en om onderdelen voor de classics te halen.

Jammer dat je je 68'er weg hebt gedaan.

M'n classics rij ik dagelijks in. De Countryman is ook als derde erbij voor vakanties, boodschappen en om onderdelen voor de classics te halen.

- ClubbieS
- Enthousiast
Bericht
Had 'm nog niet eens gezien, want ze hadden nog geen kleurstaal en nog geen MINI met die kleur staan, dus enigszins een gok!
We krijgen 'm rond 10 Maart, jij eind maart las ik net ergens, toch Roadster!?
Ook een vette bak jullie cabrio, mede door de gave kleur!!
JCW exterieur of volledig JCW? En welke stoelen?

Vet hè, bij de wetenschap dat deze kleur alleen voor de 'S' gereserveerd was had ik geen twijfel meer.Roadster schreef:Gefeliciteerd, Je hebt een heeeeele mooie combi gemaakt![]()
![]()
Super kleur
Had 'm nog niet eens gezien, want ze hadden nog geen kleurstaal en nog geen MINI met die kleur staan, dus enigszins een gok!

We krijgen 'm rond 10 Maart, jij eind maart las ik net ergens, toch Roadster!?
Ook een vette bak jullie cabrio, mede door de gave kleur!!

JCW exterieur of volledig JCW? En welke stoelen?

- ClubbieS
- Enthousiast
Bericht 
Vandaag MINI-dealert aan de lijn gehad:
Hij staat op het punt van transport vanuit Oxford!
Ofwel, binnen nu en TWEE weken (hoe langzaam rijdt die trein/vrachtauto??) komt ie bij hen binnen.
Daarna nóg 5 tot 10 werkdagen aflevertijd!
Hij staat op het punt van transport vanuit Oxford!

Ofwel, binnen nu en TWEE weken (hoe langzaam rijdt die trein/vrachtauto??) komt ie bij hen binnen.
Daarna nóg 5 tot 10 werkdagen aflevertijd!

- Kiss My S
- Leerling Mini lid
- ClubbieS
- Enthousiast
Bericht 
Real pica's!!!! 
Nou.......... Vandaag kregen we dan eindelijk het bericht:
HIJ IS GEARRIVEERD!!!!!
We (Kiss my S en ik) zijn naar KERAM Maastricht geweest en hebben even een sneaky gehad.
Daar stond ie dan, op de dakparkeerplaats tussen alle andere afgeleverde MINIS.
23/3 zal de aflevering plaatsvinden....
Ps: ja, hij staat nog hoog op de pootjes omdat de vervoers'blokken' nog tussen/onder de vering zit, deze moeten nog verwijderd worden.

Nou.......... Vandaag kregen we dan eindelijk het bericht:
HIJ IS GEARRIVEERD!!!!!
We (Kiss my S en ik) zijn naar KERAM Maastricht geweest en hebben even een sneaky gehad.
Daar stond ie dan, op de dakparkeerplaats tussen alle andere afgeleverde MINIS.
23/3 zal de aflevering plaatsvinden....

Ps: ja, hij staat nog hoog op de pootjes omdat de vervoers'blokken' nog tussen/onder de vering zit, deze moeten nog verwijderd worden.

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jeminé... nóg bijna 2 weken wachten! Pfff...
Mooie wagen
, vooral die voorbumper zonder verstralers (zijn jullie er al uit?
)

Mooie wagen

"Orange is the happiest color!"

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik heb nu de clubbie een paar keer live op de weg gezien... Hij is groot en mooi! oogt heerlijk breed. Succes met wachten.
- NewBee
- Nieuwsgierig
- ClubbieS
- Enthousiast
Bericht
)

Nog maar één weekje!!RemcoMINI schreef:Jeminé... nóg bijna 2 weken wachten! Pfff...![]()

Ja gaaf hè, en hij is inderdaad behoorlijk huge geworden. Met name z'n kont oogt echt stevig en breed! (En nee, ik ga geen discussie starten dat het "geen mini meer is"louisvdd76 schreef:Ik heb nu de clubbie een paar keer live op de weg gezien... Hij is groot en mooi! oogt heerlijk breed. Succes met wachten.

Thanx! Ja, we kunnen bijna niet meer wachten!NewBee schreef:Gaaf.
Laatst gewijzigd door ClubbieS op 16 mar 2016, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.

- NewBee
- Nieuwsgierig
Bericht
laat de mensen maar lu...n dat het geen MINI zou zijn. Zijn jaloers, ik zou hetzelfde doen als de financiën het toe zou laten ... Maar ik ben blij met mijn r-tje. Succes ermee en veel veilige km
Ja dat geloof ik !!ClubbieS schreef:Nog maar één weekje!!RemcoMINI schreef:Jeminé... nóg bijna 2 weken wachten! Pfff...![]()
![]()
Ja, hij is inderdaad behoorlijk huge geworden. Met name z'n kont oogt echt stevig en breed! (En nee, ik ga geen discussie starten dat het "geen mini meer is"louisvdd76 schreef:Ik heb nu de clubbie een paar keer live op de weg gezien... Hij is groot en mooi! oogt heerlijk breed. Succes met wachten.)
Thanx! Ja, we kunnen bijna niet meer wachten!NewBee schreef:Gaaf.

Alles komt goed, gang is alles !
Onze sponsors