YES ! Eindelijk onze 1e MINI Cooper !

Stel je hier even voor.
MINI-fanaat
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Re: YES ! Eindelijk onze 1e MINI Cooper !

20 mar 2016, 20:41

Heren, bedankt voor de leuke reacties ! Komt helemaal goed. Ik hoop er inderdaad veel veilige km's mee te gaan maken. Het eerste pechgevalletje heb ik al gehad: steentje tegen de voorruit, sterretje d'r in :cry:
Maar ik heb het meteen bij de dealer laten repareren en je ziet er gelukkig bijna niets meer van en het zit godzijdank niet precies in het zicht maar onderin. Anders was het me blijven irriteren. Ze hebben het in ieder geval netjes gevuld.

En Baseman, inderdaad, Helmond heeft er nóg eentje bij gekregen.... ik zie hier in de regio behoorlijk veel Mini's rondrijden, maar die van jou heb ik nog niet gezien. Dat zou me zeer zeker zijn opgevallen, want het is wel een bijzondere ! Mooie wagen heb je ! een echte liefhebber zie ik wel :icon_top:
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

21 mar 2016, 14:39

Ik woon in Brandevoort Jacques, ben idd een liefhebber en mijn naam is Jos btw :wink:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
MINI-fanaat
Nieuw Lid
Nieuw Lid

21 mar 2016, 19:34

oké Jos, ik dacht Brandevoort al te zien op een van de foto's. Ik woon aan de andere kant van Helmond, in Dierdonk. Alleen al bij mij in de straat rijden 4 man in MINI's ( ééntje daarvan is verkoper bij BMW/MINI in Uden, hij rijdt momenteel in zo'n nieuwe gepimpte Clubman /JCW uitvoering........)

Terug naar “Who are U?”