
Specs van het wagentje:
Volledig JCW uitgevoerd met naar mijn weten alle mogelijke extra's:
- JCW achterspoiler
- Alle mogelijke carbon interieurpanelen
- Sparco lederen JCW stoelen inclusief (totaal niet bruikbare) achterbank
- JCW Tuningkit. Alleen de cilinderkop is niet JCW (40dkm. terug vervangen door een nieuw exemplaar ivm. een verbrande klep volgens mij). JCW kop heb ik er nog wel bij, alleen ik weet nog niet wat ik hiermee ga doen. Weet iemand toevallig het exacte verschil tussen een JCW kop en origineel?
- JCW bumperkit
- JCW veerpootbrug
- In hardheid verstelbare Koni schroefset
- Lenso BSX wieltjes
Plannen met het beestje?
- Andere wielen. Ik ben de wielen best gaan waarderen, maar ik denk dat een normale set stukken fijner rijdt. Daar komt bij dat deze banden weinig profiel meer op het rubber hebben. Ik denk zelf aan een set Azev A in het wit of een set Rota's. Nadeel is wel dat ik qua breedte in ga leveren. Dit vult lekker op zeg maar.

- Andere poulie. 15% of 17%, daar ben ik nog niet over uit.
Ik ga er vooral erg zuinig op zijn en goed onderhouden. Misschien her en der nog een paar kleine dingen veranderen, zoals een sticker of een paar badges. Verder vind ik 'm wel af



Met de Checkmate van Fokko:
