Vanmiddag bij Mini Den Haag, de Gele Cooper-S R56 compleet Works uitgevoerd incl. remmen, zwarte 18inch, stoelen, aero pakket, navi.. etc.. onwijs dik ding Deze stond op de Rai
Beetje zoiets maar dan anders
Prijs: €54295,-
+ Beek tuning van €325,- en je heb een bijna GP-killer..
Ik reed vanavond langs het NEC-café bij het Goffertpark en ik bedacht me toen nog dat je geen geel-zwarte (Vitesse) MINI moet hebben als je daar dichtbij woont
Een gewaagde kleur, maar wel mooi! Vooral deze nieuwe kleur geel, die vorige kleur geel vond ik te licht/creme-achtig.
Deze dus De foto's zijn van MR Dit had ik jou gelijk al gezegd, kaj.. dit voor mijn de enige dikke R56, maar inderdaad ruim €54000,- wie geeft dat nog uit voor een Mini
Ja precies. Maar er zijn toch nog behoorlijk wat mensen die het eraan willen verspijkeren. Tenminste als ik dat soort verhalen bij de dealer aan hoor, dan bestaan die idioten!
Als je dan toch bezig bent, laat hem dan overzetten naar 4WD en pomp hem op naar 350pk! Dan heb je wel serieus leuk speelgoed. Overigens heb je dat serieus leuke speelgoed met elke MINI, maar toch ben ik benieuwd naar hoe zoiets me zou bevallen.