Ramen tinten voor.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Linkwww.flitsservice.nl schreef:Op de parkeerplaats bij een voetbalclub aan de Oldegaarde werden de van de weg af gehaalde voertuigen gecontroleerd. Er werd onder andere met de "Tintmaster" gecontroleerd of de ruiten niet met folie of coating te donker waren gemaakt.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zojuist een prijsopgave gekregen van MH Roadstyling.
Transparante (!!!) veiligheidsfolie op achterruit en 4 zijruiten kost 760 euro, incl. montage en BTW.
Ze zijn daar een hele dag mee bezig om de folie op de ruiten te fohnen, vandaar die prijs.
Hier is het mij ook om te doen.Berthil schreef:Als je trouwens veiligheidsfolie neemt (zoals mij) wordt de ruit stukslaan ook een stuk moeilijker.
Zojuist een prijsopgave gekregen van MH Roadstyling.
Transparante (!!!) veiligheidsfolie op achterruit en 4 zijruiten kost 760 euro, incl. montage en BTW.

Ze zijn daar een hele dag mee bezig om de folie op de ruiten te fohnen, vandaar die prijs.

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Van dat bedrijf kreeg ik namelijk korting omdat mijn vader een garage bedrijf heeft. Dan kunnen ze het binnen erop monteren na sluitingstijd. Misschien dat we korting krijgen wanneer we meerdere auto's doen
Meerdere mensen interesse?

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Onze sponsors