GP1 eigenaren verenigt U! #Het grote NewMINIclub GP1 topic
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: GP1 eigenaren verenigt U! #Het grote NewMINIclub GP1 top
Raoul Stuck heeft zich ook hier aangemeld met een GP zag ik ergens ?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De 1137 gevonden ... kan het nummer niet plaatsen maar kenteken komt me bekend voor
http://ww3.autoscout24.nl/classified/28 ... asrc=pl|as
http://ww3.autoscout24.nl/classified/28 ... asrc=pl|as
- marcel.no
- One wheel wonder
Bericht
Wel een uitgebreid verkooppraatje!! Klinkt spannend in ieder geval 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
0544 moet je nog even toevoegen als ex van Fabian 

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kleine aanvulling.
Kwam de ex eigenaar (Charrel genaamd) van 1046 tegen hier in Posterholt bij het benzinestation.
Heeft hem een tijd in zijn bezit gehad, is ooit op een meet geweest (jaar of 8 terug) en zijn GP verkocht aan iemand in Brunssum (Limburg).
Volgens zijn info rijd dit exemplaar daar nog steeds (dagelijks) rond.
Hij wist niet meer hoe de eigenaar heet maar wist wel zeker dat hij hem nog heeft.
Ga komende weken maar eens in Brunssum GP spotten
Kwam de ex eigenaar (Charrel genaamd) van 1046 tegen hier in Posterholt bij het benzinestation.
Heeft hem een tijd in zijn bezit gehad, is ooit op een meet geweest (jaar of 8 terug) en zijn GP verkocht aan iemand in Brunssum (Limburg).
Volgens zijn info rijd dit exemplaar daar nog steeds (dagelijks) rond.
Hij wist niet meer hoe de eigenaar heet maar wist wel zeker dat hij hem nog heeft.
Ga komende weken maar eens in Brunssum GP spotten

- Bullitt
- Leerling Mini lid
Bericht
Geen GP 1 eigenaar, maar in mijn zoektocht naar de perfecte R53 stuitte ik op deze:
No.1137
Ik heb persoonlijk overigens geen interesse in de wagen, geen achterbank is net wat te onpraktisch voor me, ik wil straks ook nog eens wat vrienden mee kunnen laten genieten van het compressor geluid
Maar ik vroeg me af of er iets serieus mis is met deze wagen want hij staat zo te zien al een tijdje te koop, en nu voor een toch wel heel scherpe 'jackpot' prijs van 10909, jaja
Met een bijna verlopen apk, dat dan wel.
Zo op het eerste gezicht lijkt er me niet zo veel mis mee, ziet er netjes en redelijk origineel uit, behalve de velgen die zwart gespoten zijn, niet te gek veel km's en Nederlandse wagen met volgens Rdw maar 1 eerdere eigenaar.
Wat is er mis met deze bak, waarom verkoopt ie niet?
No.1137
Ik heb persoonlijk overigens geen interesse in de wagen, geen achterbank is net wat te onpraktisch voor me, ik wil straks ook nog eens wat vrienden mee kunnen laten genieten van het compressor geluid

Maar ik vroeg me af of er iets serieus mis is met deze wagen want hij staat zo te zien al een tijdje te koop, en nu voor een toch wel heel scherpe 'jackpot' prijs van 10909, jaja

Met een bijna verlopen apk, dat dan wel.
Zo op het eerste gezicht lijkt er me niet zo veel mis mee, ziet er netjes en redelijk origineel uit, behalve de velgen die zwart gespoten zijn, niet te gek veel km's en Nederlandse wagen met volgens Rdw maar 1 eerdere eigenaar.
Wat is er mis met deze bak, waarom verkoopt ie niet?
CooperS R53 JCW Hyper Blue | Black top
- Bullitt
- Leerling Mini lid
Bericht
Had inderdaad gezien dat het een leaseauto was geweest, hoeft niks slechts te betekenen m.i.
Dat van dat 1-tje of soms zelfs 2 of 3-tje klopt wel, maar betekent toch alleen dat de kenteken platen ooit gejat zijn?
Conclusie is dus dat er met de auto zelf niet veel mis is, en dat het een zeer goede deal is voor één van de origineel in Nederland geleverde GP's ?
Dat van dat 1-tje of soms zelfs 2 of 3-tje klopt wel, maar betekent toch alleen dat de kenteken platen ooit gejat zijn?
Conclusie is dus dat er met de auto zelf niet veel mis is, en dat het een zeer goede deal is voor één van de origineel in Nederland geleverde GP's ?
- Bullitt
- Leerling Mini lid
Bericht
Hij valt zowiezo net buiten m'n budget, zeker als ik er nog een S achterbank en dergelijke bij moet kopen.
Hè, nu ga ik er toch weer over nadenken om m'n budget te verruimen
Ik snap die angst voor een lease auto niet echt, heel veel mensen aarzelen niet om een ingevoerde Duitser te kopen waarvan de historie vaak helemaal een raadsel is.
Hè, nu ga ik er toch weer over nadenken om m'n budget te verruimen

Ik snap die angst voor een lease auto niet echt, heel veel mensen aarzelen niet om een ingevoerde Duitser te kopen waarvan de historie vaak helemaal een raadsel is.
- Nels
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Mijn ex-GP (nummer 1368) kwam ik recent tegen op Autojunk. Ben benieuwd of er nu iemand mee rijdt die ook lid is van dit forum.
http://www.autojunk.nl/2016/09/mini-r53 ... s-works-gp
http://www.autojunk.nl/2016/09/mini-r53 ... s-works-gp
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tijd om te updaten Sjakie !! De GP van Rossieopdefiets is van eigenaar gewisseld en Marcel heeft zijn GP verkocht.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Done! Marcel had 0981, is de nieuwe eigenaar bekend hier?
Ginoceros schreef:Tijd om te updaten Sjakie !! De GP van Rossieopdefiets is van eigenaar gewisseld en Marcel heeft zijn GP verkocht.
Done! Marcel had 0981, is de nieuwe eigenaar bekend hier?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors