Speurend op het net kwam ik dat karretje tegen. Eigenlijk weinig met auto's maar besefte ineens dat die maffe mini er toch wel top uitzag. Welbeschouwd de enige relatief kleine auto die ik gaaf vind.
Afijn. Afspraak bij Vaartland gemaakt. De Mini die ik op het oog had was helaas verkocht. Stond er nog een in die prijsklasse. (Ehh. Bijna). Maar die bevind zich in Helmond.
Lekker handig als je zelf in Gouda woont.
En toen deed ik iets stoms.. Er stonden diverse Mini's op het filiaal waar ik me bevond en was zo stom om er in te kruipen.
Je kunt het raden. Hopeloos verslingerd.
Mini Cooper 2005 komt naar mijn filiaal. Voorlopig koopcontract. Slechts 'n proefrit scheid me van rijden met 'n grijns op mijn gezicht.
Inmiddels oud genoeg om te denken aan mijn toekomstige rollator. Bijna 60 en voor het eerst in lange tijd opgewonden als 'n snotneus.
Je wordt bedankt Mini. Zo goed als zeker een ietwat prijzige " in stead off" rollator gekocht.
Voor het eerst 'n Mini. Althans, waarschijnlijk
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Voor het eerst 'n Mini. Althans, waarschijnlijk
Hahaha mooie intro Ouwe59 ! Benieuwd of het een wederzijdse klik wordt !
- peebl
- Leerling Mini lid
Bericht
Geweldig geschreven. Welkom en veel plezier met de getunede "rollator".
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Mini cooper nh
- One wheel wonder
Bericht
Top geschreven, veel plezier met de mini en idd die verdomde mini's....ze zijn te leuk om te zien maar vooral om te rijden. Geniet ervan.
"I'm a trained professional, this is how I roll"
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom en veel plezier met de MINI 
Kom ook eens naar een rit want met andere MINI's word de smile nog groter

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
X2 en ik denk dat ik er met mijn 55 levensjaren redelijk over mee kan praten
Dus hopelijk tot ziens bij 1 van de ritten of meetings
Berthil schreef:Welkom en veel plezier met de MINI
X2 en ik denk dat ik er met mijn 55 levensjaren redelijk over mee kan praten

Dus hopelijk tot ziens bij 1 van de ritten of meetings

- ko1533
- One wheel wonder
Bericht
Hoi hoi,
ook ik ben op mijn 57 ste jaar besmet met het Mini virus. Ja je bent nooit te oud om te leren toch.
Hopelijk is inmiddels de kogel door de kerk en zal je snel kunnen genieten van je "rolator".
ook ik ben op mijn 57 ste jaar besmet met het Mini virus. Ja je bent nooit te oud om te leren toch.
Hopelijk is inmiddels de kogel door de kerk en zal je snel kunnen genieten van je "rolator".
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Zo lees je maar, nooit te oud om besmet te worden met het mini virus. 

- Falafel
- Nieuwsgierig
Bericht
Leeftijd is maar een getal, het gaat om hoe je je voelt en wat je nog wil doen.
Ik ben nu bijna 66, en kocht mijn eerste Mini F 56 precies een jaar geleden, en....het is de leukste auto die ik ooit had, en rijden erin is een feest. En vraagt u zich nog af wat ik heb gereden de afgelopen 45 jaar, Opel, Alfa Romeo, BMW en Audi. Maar never nooit meer een uit dit rijtje. Voor nu en altijd, alleen nog MINI.
Ik ben nu bijna 66, en kocht mijn eerste Mini F 56 precies een jaar geleden, en....het is de leukste auto die ik ooit had, en rijden erin is een feest. En vraagt u zich nog af wat ik heb gereden de afgelopen 45 jaar, Opel, Alfa Romeo, BMW en Audi. Maar never nooit meer een uit dit rijtje. Voor nu en altijd, alleen nog MINI.
F56 Black Carbon 180 pk, JCW trim,18 inch Mak wheels, Procartuning, Cobra verlaging
- Ouwe 59
- Nieuw Lid
Bericht
Update: Proefrit gemaakt. Geweldig. Een cart die niet uitbreekt.
Gekocht. Nu nog tot 6 mei wachten voordat ik hem op kan pikken. Wat schade aan 'n onderste grill. Wordt netjes gerepareerd. Apk en 'n beurtje.
Dus ik strompel nog wel twee weekjes door.
Wat leuk te lezen dat ik straks niet de oudste mini berijder ben.
Mocht er over 'n tijdje ineens 'n onbekende met een brede grijns op 'n meeting aan komen waaien. Dat ben ik waarschijnlijk.
Gekocht. Nu nog tot 6 mei wachten voordat ik hem op kan pikken. Wat schade aan 'n onderste grill. Wordt netjes gerepareerd. Apk en 'n beurtje.
Dus ik strompel nog wel twee weekjes door.
Wat leuk te lezen dat ik straks niet de oudste mini berijder ben.
Mocht er over 'n tijdje ineens 'n onbekende met een brede grijns op 'n meeting aan komen waaien. Dat ben ik waarschijnlijk.
Onze sponsors