[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Haha, jij bent nog langes nie klaar cq uit gemodBaseman schreef:Volgens mij is er toch nog iets om voor door te sparen ....![]()
Graag gedaan!Baseman schreef:Dank je wel Philip
Stoelverwarming zit btw ook standaard in deze stoelen, moet zelf alleen de stekkers en snoeren naar de Junctionbox en van junctionbox naar schakelaars nog steeds bestellenCannuccia schreef:Volgens mij heeft het brandende airbaglampje te maken met het afwezig zijn van een sensor in de zitting van de passagiersstoel (om te detecteren of er iemand op de stoel zit). Wat Robert bij mij heeft geprogrammeerd is dat de passagiersairbag altijd "Aan" staat. Als je een ongeval krijgt en je airbags ploffen, dan zal de passagiersairbag ook mee gaan, of er nou iemand op de stoel zit of niet.
Cooperdriver schreef:Ben je even een tijdje niet op het forum mod die Jos er een halve auto bij![]()
Congrats met je stoelen en je stuur enz. i.i.g.
Stoelen zijn inderdaad(kan er over mee praten
)
Onderstaande bericht van Rietje klopt inderdaad, ben ik ook tegen aan gelopen, heeft Robert verholpen.
Stoelverwarming zit btw ook standaard in deze stoelen, moet zelf alleen de stekkers en snoeren naar de Junctionbox en van junctionbox naar schakelaars nog steeds bestellenCannuccia schreef:Volgens mij heeft het brandende airbaglampje te maken met het afwezig zijn van een sensor in de zitting van de passagiersstoel (om te detecteren of er iemand op de stoel zit). Wat Robert bij mij heeft geprogrammeerd is dat de passagiersairbag altijd "Aan" staat. Als je een ongeval krijgt en je airbags ploffen, dan zal de passagiersairbag ook mee gaan, of er nou iemand op de stoel zit of niet.![]()
(zit bij mij standaard geen stoelverwarming in)
CooperS59 schreef:Leuke bak. Ik ga de 13de in Zwolle kijken naar een S. Zitten er 17 of 18" onder
Onze sponsors