My Mini Cooper S
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Re: My Mini Cooper S, soms zit het mee.... pag 50
Super stuurtje! Ik ben in afwachting tot eind mei

Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Succes morgen Jos, waar moeten ze gehaald worden ?
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
In de buurt van Dordrecht Che. Verwacht samen met Marcel tegen de middag bij Davy, daar bouwen we ze in. Dus zo maar snel
dan is het zo morgen
Ginoceros schreef:Succes morgen Jos, waar moeten ze gehaald worden ?
In de buurt van Dordrecht Che. Verwacht samen met Marcel tegen de middag bij Davy, daar bouwen we ze in. Dus zo maar snel

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Je geduld zal beloond worden Nick, echt een geweldig fijn stuurCraen89 schreef:Super stuurtje! Ik ben in afwachting tot eind mei

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Vandaag was het dan eindelijk zover, wekker gezet want Marcel zou om 8u bij ons zijn, maar dat was niet nodig geweest, ik was om 05:30u al klaar wakker
Eerst een bakkie koffie en toen aan het ritje naar Papendrecht begonnen waar de Recoaro's opgehaald moesten worden.
Rond de klok van half 12 waren we weer bij de loods van Davy waar we de stoelen zouden wisselen.
De lounge stoelen waren er nogal eens ooit uit, met dank aan Chico voor de tip om eerste de stoelen in de hoogste stand te zetten omdat je anders bijna niet bij de schroeven kunt waar de rail mee op de vloer gemonteerd zit. Je moet er idd maar erg in hebben als je aan het pielen bent.
Stoel 1 plaatsen duurde nogal even omdat je er nog niet de handigheid in hebt, stoel 2 was echter zo geplaatst als je maar de juiste volgorde aan houdt stelt het eigenlijk niet zo heel veel voor.
Was handig dat Milco ook nog daar was met een helpende hand waarmee de klus nogal eens geklaard was.
Wat overblijft is zoals al door o.a. Rianne, Rob en Adriaan gemeld was, is de melding van de airbag.
Hopelijk kan Robert me hier met zijn laptop binnenkort een keer van af helpen.
Voor de rest kan ik alleen maar wauw zeggen, wat zitten deze Recaro Sportster CS stoelen fijn en wat staan ze gaaf bij mijn interieur
Marcel, super dank je wel voor het mee rijden met de station, daar passen de stoelen toch net iets makkelijker in dan achter in een Mini, en natuurlijk ook voor het mee monteren van de sofa's
Milo ook bedankt voor de helpende hand en uiteraard ook Davy voor het beschikbaar stellen van een paar vierkante meter Gear53
Eerst maar even wat snelle Iphone foto's van het resultaat, en daaronder nog een foto van de volgende reeds gescoorde, maar nog niet gemonteerde subtiele mod die denk ik niet zal misstaan
Montage daarvan gaat binnenkort wel een keer gebeuren.
That's it for now folks, we zien elkaar zaterdag bij
(zon & Mini's)

Rode GP2 gordels, tnx to Davy

Eerst een bakkie koffie en toen aan het ritje naar Papendrecht begonnen waar de Recoaro's opgehaald moesten worden.
Rond de klok van half 12 waren we weer bij de loods van Davy waar we de stoelen zouden wisselen.
De lounge stoelen waren er nogal eens ooit uit, met dank aan Chico voor de tip om eerste de stoelen in de hoogste stand te zetten omdat je anders bijna niet bij de schroeven kunt waar de rail mee op de vloer gemonteerd zit. Je moet er idd maar erg in hebben als je aan het pielen bent.
Stoel 1 plaatsen duurde nogal even omdat je er nog niet de handigheid in hebt, stoel 2 was echter zo geplaatst als je maar de juiste volgorde aan houdt stelt het eigenlijk niet zo heel veel voor.
Was handig dat Milco ook nog daar was met een helpende hand waarmee de klus nogal eens geklaard was.
Wat overblijft is zoals al door o.a. Rianne, Rob en Adriaan gemeld was, is de melding van de airbag.
Hopelijk kan Robert me hier met zijn laptop binnenkort een keer van af helpen.
Voor de rest kan ik alleen maar wauw zeggen, wat zitten deze Recaro Sportster CS stoelen fijn en wat staan ze gaaf bij mijn interieur

Marcel, super dank je wel voor het mee rijden met de station, daar passen de stoelen toch net iets makkelijker in dan achter in een Mini, en natuurlijk ook voor het mee monteren van de sofa's

Milo ook bedankt voor de helpende hand en uiteraard ook Davy voor het beschikbaar stellen van een paar vierkante meter Gear53

Eerst maar even wat snelle Iphone foto's van het resultaat, en daaronder nog een foto van de volgende reeds gescoorde, maar nog niet gemonteerde subtiele mod die denk ik niet zal misstaan

Montage daarvan gaat binnenkort wel een keer gebeuren.
That's it for now folks, we zien elkaar zaterdag bij

Rode GP2 gordels, tnx to Davy

Laatst gewijzigd door Baseman op 05 mei 2016, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Manick
- Sponsor
Bericht
Re: My Mini Cooper S, Recaro's gemonteerd pag 55
Ziet er goed uit Jos! Kom zaterdag wel ff proef zitten 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Dit jaar toch nog maar een keer een momentje prikken voor een interieur plaatje, is alweer teveel gebeurd
Is goed KevinManick schreef:Ziet er goed uit Jos! Kom zaterdag wel ff proef zitten

Dit jaar toch nog maar een keer een momentje prikken voor een interieur plaatje, is alweer teveel gebeurd

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Echt dik! Ik vind dit serieus de über-mod! Ben ook wel benieuwd hoe het zit ...... Tot zaterdag
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lucky 7 

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ziet er echt top uit Jos staat super mooi in je toch al mooie MINI 

My Thunder Grey!

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
super hoor Jos!! 
ben echt benieuwd zaterdag!!!

ben echt benieuwd zaterdag!!!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Gaaf dat je het zo voor zaterdag erin kon zetten!
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wauw...zeer fraai en moet een genot zijn om in te zitten/rijden
Dat wordt nummertjes trekken om ze te zien zaterdag

Dat wordt nummertjes trekken om ze te zien zaterdag

F56S JCW PRO LCI
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed bezig Jos, heel gaaf!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- speedy
- NMC Legend
Bericht
gruwelijk dikke mini 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Onze sponsors