Nee Rob sorry, dit vind ik niks. Hou sowieso niet van typeplaatjes etc, laat staan van een ander merk op je auto. Maar goedkoper kom je nooit aan 20pk, dus.....
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Lekker bezig weer. Logootjes (diesel) is niet mijn ding, maar deze eindtips doen dat weer helemaal vergeten. Gewoon jouw ding doen. Da's het leukst om te zien en te volgen
Daniël: thnx, toch krijg ik veel positieve reacties op die logos. En als niet, I dont care. Ik doe wat ik zelf leuk vind.
M'n bodemplaat zat niet helemaal goed vast gisteren en dat heeft geresulteerd in ditte:
Die is dus kapoet. Maar even een nieuwe fixen of mss een titanium plaat scoren voor de vonken. (Goeie tip van Jos).
Nog wat plaatjes van gisteren (met dank aan Kevin en Annet)
En om met Martijn's "woorden" te spreken...
Vandaag maar gelijk weer even gewassen want god wat was dat ding vies geworden gisteren....
En dan toch maar de kentekensticker geplakt, ben van de week alweer aangehouden en ben al twee keer aangesproken door een motoragent, dus ik hou liever die €120,- in m'n zak..
Sent from my iPhone using Tapatalk
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *