Gewoon die kop van Rob erin geshopt hè!
En dan wachten tot wie het ziet haha
Wat een project Davy!
Dave's GP1 Turbo
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: GP0064 - "Turbo-Tale"
Hahahaha, ik moest zooooo hard lachen. Volgens mij ben jij de enige die het gezien heeftpeter schreef:Gewoon die kop van Rob erin geshopt hè!
En dan wachten tot wie het ziet
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hahahahaha! Wat is die Martijn toch een held!mushrop schreef:Hahahaha, ik moest zooooo hard lachen. Volgens mij ben jij de enige die het gezien heeftpeter schreef:Gewoon die kop van Rob erin geshopt hè!
En dan wachten tot wie het ziet

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Wow, Heel gaaf project Davy!
Die staat er mooi bij. Helaas niet kunnen zien afgelopen zaterdag, maar kom vast binnenkort...
Mijn voorkeur; Chilli red
En lekker geshopt MartijnGizmo...!
Die staat er mooi bij. Helaas niet kunnen zien afgelopen zaterdag, maar kom vast binnenkort...
Mijn voorkeur; Chilli red

En lekker geshopt MartijnGizmo...!

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
verstuurd met mijn OnePlus One via Tapatalk
Haha, mooie humor weer. Mooie bak herrie Davypeter schreef:Gewoon die kop van Rob erin geshopt hè!
En dan wachten tot wie het ziet haha
Wat een project Davy!
marcel700 schreef:
verstuurd met mijn OnePlus One via Tapatalk

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo, tijd voor een update;
Wielen zijn dus veranderd voor Rota Grid V 16x8 Et20 die inmiddels ook in kleur van het dak gespoten zijn. Fifteen52's liggen onder de cabrio. ABS sensoren moeten vervangen worden zodat Boost-by-Gear kan worden afgesteld. Af en toe denk ik dat de wastegate blijft hangen, dus die wordt vervangen voor beter spul van Turbosmart. Er moet nog een nieuwe scoop op, want de huidige heeft een kleine barst, dan pakken we meteen de kans aan om de originele GP stickers weer te plakken in en rond de scoop. Op maat gemaakte control arms moeten er nog op, plus uitlijnen en uitwegen en dan tot slot nog het digitaal dash erin bouwen. Dan heb ik het wel weer even gehad; nog enkele plaatjes (met dank aan Manick en Laura vd Vijver)
Eerste meeting met de club, plus tourrit;

Volgende meeting; in een vol klokgebouw even wat knallen met launch control, op dat moment een foto maken - onbetaalbaar!

Om dat samen met pa te doen, was ook erg gaaf, zichtbaar genoten die dag!

Inmiddels zijn de wielen voorzien van hun definitieve kleurstelling, en is er een kleine fotoshoot geweest op het dak van de IKEA-parking in Eindhoven;

Videos'
Eerste keer dat er geluid uit komt;

Wat knalletjes..

Wielen zijn dus veranderd voor Rota Grid V 16x8 Et20 die inmiddels ook in kleur van het dak gespoten zijn. Fifteen52's liggen onder de cabrio. ABS sensoren moeten vervangen worden zodat Boost-by-Gear kan worden afgesteld. Af en toe denk ik dat de wastegate blijft hangen, dus die wordt vervangen voor beter spul van Turbosmart. Er moet nog een nieuwe scoop op, want de huidige heeft een kleine barst, dan pakken we meteen de kans aan om de originele GP stickers weer te plakken in en rond de scoop. Op maat gemaakte control arms moeten er nog op, plus uitlijnen en uitwegen en dan tot slot nog het digitaal dash erin bouwen. Dan heb ik het wel weer even gehad; nog enkele plaatjes (met dank aan Manick en Laura vd Vijver)
Eerste meeting met de club, plus tourrit;

Volgende meeting; in een vol klokgebouw even wat knallen met launch control, op dat moment een foto maken - onbetaalbaar!

Om dat samen met pa te doen, was ook erg gaaf, zichtbaar genoten die dag!

Inmiddels zijn de wielen voorzien van hun definitieve kleurstelling, en is er een kleine fotoshoot geweest op het dak van de IKEA-parking in Eindhoven;

Videos'
Eerste keer dat er geluid uit komt;
Wat knalletjes..
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Wauw Davy, dat zijn ook hele mooie, dikke, gave foto's geworden, die doen de rapste van NL alle eer aan
Die dame Laura kan echt wel foto's maken, ik ben ook heel erg blij met de foto's die ze van mijn Mini'ke gemaakt heeft

Die dame Laura kan echt wel foto's maken, ik ben ook heel erg blij met de foto's die ze van mijn Mini'ke gemaakt heeft

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Alles met een heel mooi klein diafragma geschoten tijdens het gouden uurtje. Geeft altijd een heerlijk mooi soft beeld.
- koosie
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Net zoals met de cabrio, gaan er wel eens dingen vervelen. Ik had nog wat kleine dingetjes op de lijst staan die ik graag wou veranderen aan de GP, maar uiteindelijk besloten om het toch maar grondig aan te pakken; dus change of plans:
- Borg Warner turbo naar Garret GBT turbo Twinscroll (by Owen Developments) (iets in de trend van een 2869/2871 oid)
- Dubbele Externe wastegate en Blowoff Valve van Tial ipv Intern in de BW turbo
- 1320 Twinscroll Turbo spruitstuk met Zircotec coating ipv Nortech
- Aangepaste downpipe met Zircotec coating
- Ric Woods cilinderkop met Ferrea kleppen ipv Thumper TPR2R
Een dezer dagen gaat er een andere versnellingsbak in met een Drexler sperdiffertieel ipv de OS Giken, die naar de cabrio verhuist. De Quaife die daar uit kwam is alweer verkocht. Nu alleen nog even zien welke koppeling de GP krijgt. Ik heb nog een competition clutch stage 4 op de plank liggen, maar Helix beviel me ook wel goed.. Dus even wat wikken en wegen nog.
- Borg Warner turbo naar Garret GBT turbo Twinscroll (by Owen Developments) (iets in de trend van een 2869/2871 oid)
- Dubbele Externe wastegate en Blowoff Valve van Tial ipv Intern in de BW turbo
- 1320 Twinscroll Turbo spruitstuk met Zircotec coating ipv Nortech
- Aangepaste downpipe met Zircotec coating
- Ric Woods cilinderkop met Ferrea kleppen ipv Thumper TPR2R
Een dezer dagen gaat er een andere versnellingsbak in met een Drexler sperdiffertieel ipv de OS Giken, die naar de cabrio verhuist. De Quaife die daar uit kwam is alweer verkocht. Nu alleen nog even zien welke koppeling de GP krijgt. Ik heb nog een competition clutch stage 4 op de plank liggen, maar Helix beviel me ook wel goed.. Dus even wat wikken en wegen nog.
Onze sponsors