PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die instaplijsten...
Zó mooi!
De LED's in de deuren zijn echt schitterend. Het licht wat daar uit komt past véél beter bij de auto dan de standaard lampjes.

De LED's in de deuren zijn echt schitterend. Het licht wat daar uit komt past véél beter bij de auto dan de standaard lampjes.

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Zo goed bezig Maaij. Straks ook eens kijken of ik die spacers nodig heb.
Vond die verlichte instaplijsten ook gaaf, maar erg duur, en bij mij hebben ze zonder ernaar te vragen de works dorpellijsten ingeplakt
Vond die verlichte instaplijsten ook gaaf, maar erg duur, en bij mij hebben ze zonder ernaar te vragen de works dorpellijsten ingeplakt

R56 Still fun but easier to live with
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet niet hoe het zit met jou JCW wielen en spacers Coen. Als ze qua breedte gelijk zijn zal een setje spacers wel mooi zijn denk ik. Ben benieuwd of het nodig is.
Die dorpelslijsten van jou vind ik ook heel vet en de standaard S lijsten ook, maar dan heb ik ze liever verlicht natuurlijk. Vind ze alleen wel vrij prijzig.MINIJCW schreef:Zo goed bezig Maaij. Straks ook eens kijken of ik die spacers nodig heb.

Ik weet niet hoe het zit met jou JCW wielen en spacers Coen. Als ze qua breedte gelijk zijn zal een setje spacers wel mooi zijn denk ik. Ben benieuwd of het nodig is.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Ik heb de verlichte dorpellijsten altijd al willen hebben, maar zijn inderdaad erg prijzig. Nu dan toch maar gedaan
De looks met spacers is echt super! Toch wel vreemd wat een verschil dit kan maken
Je moet maar een keertje komen kijken wat je ervan vindt. De velgen hebben dezelfde ET waarde.
Vind ik dus ookCooperS-lightningblue schreef:Die instaplijsten...Zó mooi!

Gelukkig dat we hier in de EU gaan MAF sensor hebben, anders kan dit misschien problemen opleverenSid schreef:ben benieuwd naar de DV

Alleen bij de complete aerokit krijgt je de JCW dorpellijsten erbij. Anders helaas niet.MINIJCW schreef:Zo goed bezig Maaij. Straks ook eens kijken of ik die spacers nodig heb.
Ik heb de verlichte dorpellijsten altijd al willen hebben, maar zijn inderdaad erg prijzig. Nu dan toch maar gedaan

De looks met spacers is echt super! Toch wel vreemd wat een verschil dit kan maken

Je moet maar een keertje komen kijken wat je ervan vindt. De velgen hebben dezelfde ET waarde.
Onze sponsors