En meteen een zooi mods geïnstalleerd, want de buitenkant mocht nog wel wat stoerder worden. In een notendop:
- splitter
- fender spacers
- GP2 diffuser
- Orranje G-Wing
- vortex generators
En zo stond ie donderdavond op me te wachten, gewassen en wel...

Of het helpt? Vast niet, maar hij ziet er wel sneller uit, zoals ook werd bevestigd door een agent in een undercover-Polo terwijl ik onderstaande foto's stond te maken.

Hier, een fotodump:

(kijk dan hoe strak die erin zit, vakwerk door Roel!)

Van binnen is er niet zoveel veranderd, een nieuw stuur erin, rode matten en het bagagenet zit nu ook aan de onderkant goed vast:

Sinds de inbouw van de Newman PH2 nokkenas en JCW-injectoren, reageerde de auto nogal traag bij gas los. Echter alleen met draaiende wielen, dus duidelijk een software-issue... Software van Beek bracht wel enige verbetering, maar fantastisch was het nog altijd niet. Door Roel de bekende VGS-mod uit laten voeren (andere aansturing van de bypass-klep), wat wederom verbetering bracht, maar alleen als er ook wat meer boost aanwezig was.
Dus als laatste oplossing bij Davy een facelift-ECU met JCW210-software gescoord, die Roel zo heeft ingebouwd dat alles met m'n originele sleutel werkt. En halleluja, eindelijk een vlotte reactie bij gas los!

Gisteravond nog even een stukje wezen toeren, en het rijdt nu echt fantastisch!

Ik kan het maar op 1 manier samenvatten: