Speedy Coupe JCW
- speedy
- NMC Legend
- RobbertKoppies
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Re: Speedy coupe JCW
En en? 

http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- speedy
- NMC Legend
Bericht
geluid is super vet 
met sportknop uit geen knallen en ploffen maar met sportknop aan knalt die erop los zonder dat het geluid enorm hard is geworden
Je hoort alleen harde sound als je op het gas gaat en hoog in toeren zit.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

met sportknop uit geen knallen en ploffen maar met sportknop aan knalt die erop los zonder dat het geluid enorm hard is geworden

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Gaaf Daiël
Hoe moet ik het verschil zien in vergelijk met de Fjcw met middelete wat je eerrst had ten opzichte van nu onder de sportknop?

Hoe moet ik het verschil zien in vergelijk met de Fjcw met middelete wat je eerrst had ten opzichte van nu onder de sportknop?
- RobbertKoppies
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Zo heb ik het inderdaad ook ervaren! Geweldige mod en have fun!speedy schreef:geluid is super vet

http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Zonder tussendemper is het geluid vanaf stationair hard en hoor je het geluid meer van onder de auto als achter de auto, ook op een vast toerental klinkt het geluid hard zonder middendemper en nu met andere downpipe klinkt het geluid op een vast toerental gewoon stockBaseman schreef:Gaaf Daiël![]()
- speedy
- NMC Legend
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Zooow heee, die pruttelt goed.... En een smile van oor tot oor; dus je bent er weer blij mee.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Een downpipe is ook wat duurder dan een middendemper delete maar ik vind het veel beter klinken net wat Daiel zegt
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Klinkt super mooi vriend, een geslaagde mod dacht ik zo
Kom je nou binnenkort ook weer eens een keer naar een meet zodat ik / we jou en de coupe weer eens in reel life zien?
Nog ff en je moet jezelf weer voor gaan stellen ...

Kom je nou binnenkort ook weer eens een keer naar een meet zodat ik / we jou en de coupe weer eens in reel life zien?
Nog ff en je moet jezelf weer voor gaan stellen ...

- speedy
- NMC Legend
Bericht
zal ik zeker weer doen.
heb nog een heel klein modje

heb nog een heel klein modje

- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooie sound! En wat een super auto in het echt... Ik vind die kleur wel zo gaaf!

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Klinkt prima zo, Daiel. Maar wat minstens zo belangrijk is: restrictie verminderd. Nu op naar BR! 
Sent from my iPad using Tapatalk

Sent from my iPad using Tapatalk
Onze sponsors