Waren rollen als je het ook kan weg slijpen? Ik heb van m'n andere clubbie toen geleerd dat die de positie van die rand uitmaakt hoe de verbreders er op zitten. En als je die randen gewoon weg haalt dan hoef je daar verder niet op te letten. En aangezien het een stuk makkelijker en sneller is om die randen eraf te slijpen, mocht Roel ze er van mij afhalen. Je ziet er ook niks van als de verbreders er weer op zitten (nu dus). Ik heb trouwens ook de verbreders zelf helemaal uitgesneden aan de binnenzijde, die rand die naar binnen steekt zeg maar.
Overigens; de dubman zou gisteren naar de spuiter gaan maar hij was even vergeten dat 'ie jarig was gister. Dus nu gaat 'ie maandag die kant op.
Sent from my iPhone using Tapatalk
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Whahahahaha
Dan heb je het iig druk genoeg als je die dingen vergeet.
Het is jammer dat een leuke set verbreders zo schreeuwend duur zijn. Anders was dat ook leuk. Zijn nu meerdere soorten setjes in omloop en allemaal 600eu+ en dan moet je ze nog hier zien te krijgen... ...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Is er al nieuws van die verbreders? Ik lees nogal wat verontrustende berichten van de zaak die dat setje had gemaakt op die hot-orange R56. Pasvorm en levertijd zou niet helemaal je van het zijn.
Dikke platen man! Setje verbreders zou deze bak wel af maken