Beste dames en heren,
Volgens goed gebruik wil ik mijzelf graag eerst voorstellen: mijn naam is Gert en ook ik ben besmet geraakt met het MINI virus. Ik kijk nu al enkele weken rond op dit forum en ik moet zeggen: er hangt hier een prettige sfeer. Iedereen is (logischerwijs) zeer enthousiast over zijn of haar MINI en behulpzaam als er vragen zijn van andere forum leden.
Ik ben hier gaan rondneuzen omdat wij op zoek zijn naar een een vervanger van onze tweede auto. Mijn vrouw kwam met het (achteraf geniale) idee om eens naar een Clubman te gaan kijken. Onlangs een testrit gemaakt in een R55 Cooper S, en vervolgens had ik het virus te pakken! Wat een gaaf karretje! Nu is de zoektocht begonnen naar een R55 Cooper S met een degelijke historie, en dat valt nog niet mee. Misschien maken we het onszelf moeilijk omdat de opties als een panoramadak en 3 zitplaatsen achterin eigenlijk wel heel erg wenselijk zijn.
Zodra de aankoop is gedaan zal ik deze uiteraard presenteren!
Groet,
Gert.
Je vous présente......
-
ha
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: Je vous présente......
Welkom Gert en veel plezier en succes met jullie zoektocht.
Geen idee of importeren uit Duitsland een optie is, maar daar staan vaak wel auto's met rijkelijke opties te koop.
Hoe dan ook, we zien de foto's wel verschijnen als "the quest" volbracht is.
Geen idee of importeren uit Duitsland een optie is, maar daar staan vaak wel auto's met rijkelijke opties te koop.
Hoe dan ook, we zien de foto's wel verschijnen als "the quest" volbracht is.

Onze sponsors