Hallo allemaal,
Voor mijn Mimi cooper R50 ben ik aan het orrienteren voor een vervangend interieur. Nu vroeg ik me een aantal dingen af:
1. is er toevallig een handige DIY hoe je de achterbank makkelijk demonteert en monteert?
2. kun je een volledig interieur bestaande uit een bestuurders stoel, bijrijders stoel en achter bank (zitting en rugleuning) vervoeren in een Mini cooper R50 of is hier toch een grotere auto of aanhanger voor nodig?
3. zijn er nog belangrijke punten waarop gelet moet worden bij een vervangend interieur naast natuurlijk of deze wel passend is voor een mini R50?
Vervangen van interieur
- blue_mini
- One wheel wonder
Bericht
Re: vervangen van interieur
Oke dankjewel voor het antwoord.
Zijn de deurplaten nodig of kun je gewoon de huidige deurplaten laten zitten? Ik ben namelijk niet opzoek naar een creme interieur oid dus als deze universeel zijn dan behoudt ik graag mijn eigen zwarte deurplaten.
Zijn de deurplaten nodig of kun je gewoon de huidige deurplaten laten zitten? Ik ben namelijk niet opzoek naar een creme interieur oid dus als deze universeel zijn dan behoudt ik graag mijn eigen zwarte deurplaten.
- blue_mini
- One wheel wonder
Bericht
Re: Vervangen van interieur
Ik lees ook vaak dat een interieur van een mini cabrio ook passend te maken is maar wat moet er dan allemaal precies aangepast worden en gedaan?
En een cabrio heeft de hoofdsteunen van de achterbank toch los zitten of is het ook mogelijk de hoofdsteunen in de rug leuning te bevestigen?
En een cabrio heeft de hoofdsteunen van de achterbank toch los zitten of is het ook mogelijk de hoofdsteunen in de rug leuning te bevestigen?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ik zou het huidige interieur eruit halen op de bestuurders stoel na...dan het nieuwe interieur ophalen, dan heb je ruimte zat
- blue_mini
- One wheel wonder
Bericht
Oke dankjewel dat is een geode tip.
Maar welke aanpassingen zijn er allemaal nodig om het interieur van een R52 in een R50 te monteren?
En hoe maak je de hoofdsteunen van de achterbank passend op het R52 interieur?
Maar welke aanpassingen zijn er allemaal nodig om het interieur van een R52 in een R50 te monteren?
En hoe maak je de hoofdsteunen van de achterbank passend op het R52 interieur?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors