Hallo, wij zijn een koppel uit aardbeienstreek en vragen ons wel eens af of er nog gekken zijn die al 3 mini 's hebben aangeschaft . In 2005 was er de mini cooper , in 2009 kwam er de cooper d , en nu sinds 3 weken een countryman cooper d . Gezien onze ver gevorderde leeftijd (58) keken wij uit naar een makkelijke instap ,na enkele proefritten met mokka , tiguan , qasqais , toch de countryman eens getest hoewel wij dat zelf geen mini vinden was dit voor ons thuis komen , de kogel was door de kerk en zijn nu dik tevreden over onze keuze , alleen voor het poetsen ga ik wel personeel aanwerven want dat is ook niet meer mini
Groetjes Liliane & Marc
Ik wil terug een kleintje (grapje)
-
ha
Bericht
Re: Ik wil terug een kleintje (grapje)
welkom terug , volgens mij lopen hier zelfs ""gekken "" rond die al het drievoudige hebben aangeschaft:)
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom terug dan maar! Leuk dat de keus uiteindelijk toch weer op een MINI is gevallen
Verder hoor ik alleen maar positieve berichten over de Cooper D, dus jullie gaat er vast veel plezier van hebben!

- Wiki1982
- Enthousiast
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom en veel plezier hier 
Ik heb die drie hieronder

Ik heb die drie hieronder

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Welkom terug en gefeliciteerd met jullie aankoop en veel veilige en plezierige km's gewenst 

Onze sponsors