Hallo allemaal!
Zoals mijn nick al doet vermoeden heet ik Paul en kom uit Rotterdam. Een tijdje terug heb ik mijn Cooper S besteld en het wachten duurt laaaang :-( Maar nu is het bijna zover: productie in week 23 en levering in week 26. Dus in week 27 (eerste week van juli) kan ik eindelijk in mijn MINI rijden!
Een Cooper S dus, kleur Sparkling Silver, zwart dak en spiegels, zwarte 18" JCW velgen (Double Spoke R105), panoramadak, bekleding Leder Lounge in Redwood Red, zwarte pianolak panelen,...
Na de proefrit was ik al verkocht, maar nu ik al jullie vette MINI's hier heb gezien ben ik helemaal gegrepen door het MINI-virus! Wow, ik ga nog heel wat plezier beleven aan mijn nieuwe auto en deze site!
Groeten,
Paul
Nog even geduld...
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hi Paul,
Welkom op de NewMINIclub site en bijna trotse eigenaar van een R56 Cooper S.
Hoop veel je te horen op de forums en zien tijdens de meetings en als je geld wilt besparen op je verzekering moet je mijn Topic maar eens lezen bij "te koop aangeboden".
gr.
floris
Welkom op de NewMINIclub site en bijna trotse eigenaar van een R56 Cooper S.
Hoop veel je te horen op de forums en zien tijdens de meetings en als je geld wilt besparen op je verzekering moet je mijn Topic maar eens lezen bij "te koop aangeboden".
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Welkom Paul. Goeie keuze om MINI-rijder te worden
Wellicht zie ik je ooit op een meeting. Je al ingeschreven voor MINI United (dit jaar in Zandvoort)? Het spektakel waar we allemaal al het hele jaar naar uitkijken. Wordt een klapper van een spektakel. Dat zou toch een hele mooie ontgroening zijn voor iemand die net met het MINI-virus is besmet...

Wellicht zie ik je ooit op een meeting. Je al ingeschreven voor MINI United (dit jaar in Zandvoort)? Het spektakel waar we allemaal al het hele jaar naar uitkijken. Wordt een klapper van een spektakel. Dat zou toch een hele mooie ontgroening zijn voor iemand die net met het MINI-virus is besmet...

"We've got a thing that's called...MINI love"
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de NewMINIclub Paul! Mooie MINI heb je besteld zeg!
Ik voeg je meteen even toe aan de "De R56, wie heeft wat?" lijst (klik hier voor de lijst).
Kom je 22-24 Juni ook één of meerdere dagen naar MINI United. Verwachting dat er van wereldwijd ongeveer 6000 MINI's naartoe gaan komen voor gezelligheid, amusement en natuurlijk party!
Succes nog met het wachten! Komt goed. Misschien eens tot op een meet!
Ik voeg je meteen even toe aan de "De R56, wie heeft wat?" lijst (klik hier voor de lijst).
Kom je 22-24 Juni ook één of meerdere dagen naar MINI United. Verwachting dat er van wereldwijd ongeveer 6000 MINI's naartoe gaan komen voor gezelligheid, amusement en natuurlijk party!

Succes nog met het wachten! Komt goed. Misschien eens tot op een meet!

- èrcé
- Be Mini
Bericht
Welkom Paul, blij dat je een zwart dak en zwarte spiegels hebtbesteld, want anders rijden er straks twee identieke MCS-en door Rotterdam (zie mijn gallery maar)
Oftewel: strakke bak
(over een week worden m'n wielkastranden, sideskirts en onderkant van m'n bumpers in kleur gespoten, dus dan is 'ie ook weer een stukje anders)
Oftewel: strakke bak

(over een week worden m'n wielkastranden, sideskirts en onderkant van m'n bumpers in kleur gespoten, dus dan is 'ie ook weer een stukje anders)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- PaulRdam
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik had zoooo gehoopt dat ik mijn Cooper S nog vóór MINI United zou krijgen. En toen ik hem bestelde zei de dealer ook dat hij waarschijnlijk eind april/begin mei geleverd zou worden. Maar helaas: hij wordt net 1 week ná MINI United geleverd, net een week te laat. Grrrr....
Maar ook al heb ik mijn MINI nog niet, ik was toch wel van plan om naar Zandvoort te gaan. Lijkt me wel gezellig!
Maar ook al heb ik mijn MINI nog niet, ik was toch wel van plan om naar Zandvoort te gaan. Lijkt me wel gezellig!
- PaulRdam
- Nieuwsgierig
Bericht
@ èrcé: dat vind ik nou het leuke aan MINI: ze zijn allemaal verschillend!
Ik vind het zwart juist mooi contrasteren met het Sparkling Silver, dus heb bewust gekozen voor zwarte velgen, zwart dak/spiegels en zwarte striping.
Maar die van jou is ook vet hoor! Maanden geleden zag ik je foto's al op internet en die gaven de doorslag dat die 18" velgen gewoon onder mijn nieuwe auto MOESTEN komen! (Ik twijfelde eerst namelijk nog, want ze zijn niet goedkoop...)
Ik vind het zwart juist mooi contrasteren met het Sparkling Silver, dus heb bewust gekozen voor zwarte velgen, zwart dak/spiegels en zwarte striping.
Maar die van jou is ook vet hoor! Maanden geleden zag ik je foto's al op internet en die gaven de doorslag dat die 18" velgen gewoon onder mijn nieuwe auto MOESTEN komen! (Ik twijfelde eerst namelijk nog, want ze zijn niet goedkoop...)
- èrcé
- Be Mini
Bericht
hehehe, die twijfel kan ik me zo goed voorstellen. zat eerst ook te twijfelen of ik de gepolijste versie moest nemen, of de matzwarte, maar die twijfel was helemaal weg toen ik hem voor het eerst zag staan
Ben heel benieuwd naar jouw auto, want met de zwarte velgen kan dat zwarte dak idd heel erg mooi staan bij sparkling silver. Je gaat zo geen spijt krijgen van je mini!

Ben heel benieuwd naar jouw auto, want met de zwarte velgen kan dat zwarte dak idd heel erg mooi staan bij sparkling silver. Je gaat zo geen spijt krijgen van je mini!
- rottuhrdam
- One wheel wonder
Bericht
Dat wordt dus met mijn MINI naar Zandvoort he
Ha Paul! Goed te zien dat je je hier ook hebt aangemeldPaulRdam schreef:Ik had zoooo gehoopt dat ik mijn Cooper S nog vóór MINI United zou krijgen. En toen ik hem bestelde zei de dealer ook dat hij waarschijnlijk eind april/begin mei geleverd zou worden. Maar helaas: hij wordt net 1 week ná MINI United geleverd, net een week te laat. Grrrr....

eindelijk een MINI 

Onze sponsors