Nog even geduld...

Stel je hier even voor.
PaulRdam
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Nog even geduld...

29 mei 2007, 16:51

Hallo allemaal!

Zoals mijn nick al doet vermoeden heet ik Paul en kom uit Rotterdam. Een tijdje terug heb ik mijn Cooper S besteld en het wachten duurt laaaang :-( Maar nu is het bijna zover: productie in week 23 en levering in week 26. Dus in week 27 (eerste week van juli) kan ik eindelijk in mijn MINI rijden!
Een Cooper S dus, kleur Sparkling Silver, zwart dak en spiegels, zwarte 18" JCW velgen (Double Spoke R105), panoramadak, bekleding Leder Lounge in Redwood Red, zwarte pianolak panelen,...
Na de proefrit was ik al verkocht, maar nu ik al jullie vette MINI's hier heb gezien ben ik helemaal gegrepen door het MINI-virus! Wow, ik ga nog heel wat plezier beleven aan mijn nieuwe auto en deze site!

Groeten,
Paul
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 mei 2007, 17:09

hi Paul,

Welkom op de NewMINIclub site en bijna trotse eigenaar van een R56 Cooper S.
Hoop veel je te horen op de forums en zien tijdens de meetings en als je geld wilt besparen op je verzekering moet je mijn Topic maar eens lezen bij "te koop aangeboden".

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 mei 2007, 17:13

Welkom Paul. Goeie keuze om MINI-rijder te worden :wink:
Wellicht zie ik je ooit op een meeting. Je al ingeschreven voor MINI United (dit jaar in Zandvoort)? Het spektakel waar we allemaal al het hele jaar naar uitkijken. Wordt een klapper van een spektakel. Dat zou toch een hele mooie ontgroening zijn voor iemand die net met het MINI-virus is besmet...
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2007, 17:21

Welkom bij de NewMINIclub Paul! Mooie MINI heb je besteld zeg!

Ik voeg je meteen even toe aan de "De R56, wie heeft wat?" lijst (klik hier voor de lijst).

Kom je 22-24 Juni ook één of meerdere dagen naar MINI United. Verwachting dat er van wereldwijd ongeveer 6000 MINI's naartoe gaan komen voor gezelligheid, amusement en natuurlijk party! :mrgreen:

Succes nog met het wachten! Komt goed. Misschien eens tot op een meet! :wink:
Afbeelding
èrcé
Be Mini
Be Mini

29 mei 2007, 17:49

Welkom Paul, blij dat je een zwart dak en zwarte spiegels hebtbesteld, want anders rijden er straks twee identieke MCS-en door Rotterdam (zie mijn gallery maar)

Oftewel: strakke bak :mrgreen: :mrgreen:
(over een week worden m'n wielkastranden, sideskirts en onderkant van m'n bumpers in kleur gespoten, dus dan is 'ie ook weer een stukje anders)
JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

29 mei 2007, 17:51

Welkom en veel plezier. Post wat foto's zodra je die kunt maken :P
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

29 mei 2007, 17:54

Mooie spec. :)

Succes met wachten en veel plezier straks met je MINI.
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2007, 17:55

Welkom en nog even vol houden,dus iets vaker op het forum kwijlen en straks kan je lekker zelf gaan genieten :P :P

Als er foto,s zijn zien we die graag 8)

Sterkte nog even met het wachten!
PaulRdam
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

29 mei 2007, 17:57

Ik had zoooo gehoopt dat ik mijn Cooper S nog vóór MINI United zou krijgen. En toen ik hem bestelde zei de dealer ook dat hij waarschijnlijk eind april/begin mei geleverd zou worden. Maar helaas: hij wordt net 1 week ná MINI United geleverd, net een week te laat. Grrrr....
Maar ook al heb ik mijn MINI nog niet, ik was toch wel van plan om naar Zandvoort te gaan. Lijkt me wel gezellig!
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2007, 18:02

Krijg je van de dealert dan zolang geen leen mini mee naar mini united?? Trouwens welkom hier op de site en veel leesplezier :D:D
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

29 mei 2007, 18:03

Hoi Paul,

Welkom hier en cya Mini United. :)) :))
PaulRdam
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

29 mei 2007, 18:15

@ èrcé: dat vind ik nou het leuke aan MINI: ze zijn allemaal verschillend!
Ik vind het zwart juist mooi contrasteren met het Sparkling Silver, dus heb bewust gekozen voor zwarte velgen, zwart dak/spiegels en zwarte striping.

Maar die van jou is ook vet hoor! Maanden geleden zag ik je foto's al op internet en die gaven de doorslag dat die 18" velgen gewoon onder mijn nieuwe auto MOESTEN komen! (Ik twijfelde eerst namelijk nog, want ze zijn niet goedkoop...)
èrcé
Be Mini
Be Mini

29 mei 2007, 18:36

hehehe, die twijfel kan ik me zo goed voorstellen. zat eerst ook te twijfelen of ik de gepolijste versie moest nemen, of de matzwarte, maar die twijfel was helemaal weg toen ik hem voor het eerst zag staan :mrgreen:

Ben heel benieuwd naar jouw auto, want met de zwarte velgen kan dat zwarte dak idd heel erg mooi staan bij sparkling silver. Je gaat zo geen spijt krijgen van je mini!
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

29 mei 2007, 21:06

Hallo, :hi

Welkom hier. Veel plezier hier op dit kei gezellige forum en alvast veel plezier met je mini :mrgreen: miss tot meets.

Greetz BigD :D
rottuhrdam
One wheel wonder
One wheel wonder

29 mei 2007, 22:41

PaulRdam schreef:Ik had zoooo gehoopt dat ik mijn Cooper S nog vóór MINI United zou krijgen. En toen ik hem bestelde zei de dealer ook dat hij waarschijnlijk eind april/begin mei geleverd zou worden. Maar helaas: hij wordt net 1 week ná MINI United geleverd, net een week te laat. Grrrr....
Maar ook al heb ik mijn MINI nog niet, ik was toch wel van plan om naar Zandvoort te gaan. Lijkt me wel gezellig!
Ha Paul! Goed te zien dat je je hier ook hebt aangemeld :mrgreen: Dat wordt dus met mijn MINI naar Zandvoort he 8)
eindelijk een MINI :D

Terug naar “Who are U?”