Hallo allemaal,
ik zal me kort voorstellen ik ben wilko 38 jaar uit twente.
van nature een enorme vag fan en heb dan ook diverse mooie en snelle vags gehad
echter nu begint steeds meer de mini cooper s naar me te lonken en dan vooral de versie met supercharger.
ik ben langzaam opzoek naar informatie en om te kijken of het een leuke vervanger is voor mijn huidige speeltje.
komt voorzichtig neuzen
- Wiki1982
- Enthousiast
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: komt voorzichtig neuzen
Hoi Wilco, welkom op dit mooie en gezellige forum.
Info over de eerste generatie met supercharger is hier genoeg te vinden, veel leesplezier
Info over de eerste generatie met supercharger is hier genoeg te vinden, veel leesplezier

- thaworks
- Nieuw Lid
Bericht
Bedankt allemaal.
Ik hoop snel eens een stukje in een mild getunde s mee te kunnen rijden om te kijken hoe het zich houd tegenover mijn huidige wagen.
Ik weet al dat ik er qua vermogen dik op achteruit ga maar dat hoeft geen ramp te zijn.
mvg wilko
Ik hoop snel eens een stukje in een mild getunde s mee te kunnen rijden om te kijken hoe het zich houd tegenover mijn huidige wagen.
Ik weet al dat ik er qua vermogen dik op achteruit ga maar dat hoeft geen ramp te zijn.
mvg wilko
- Markos
- Mod virus alert!
Bericht
Welkom! Wat heb je nu voor speeltje dan? Foto's zijn hier zeer welkom 

Groeten, Mark
2008 Mini Clubman Cooper S
2008 Mini Clubman Cooper S
- thaworks
- Nieuw Lid
- Thomas v/d B
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik heb ooit nog eens gespeeld met zo'n ding toen ik nog mijn 350pk 2.5l STI Impreza GTT had. Zijn leuke rappe auto's!thaworks schreef:seat leon cupra 310 met een paar kleine aanpassingen
- thaworks
- Nieuw Lid
Bericht
ja is wel leuk speelgoed inderdaad
de mijne draait nu op 335 pk mag niet klagen hoor
de mijne draait nu op 335 pk mag niet klagen hoor
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gewoon houden ! kan alleen maar tegenvallen in een Mini !!!!!thaworks schreef:seat leon cupra 310 met een paar kleine aanpassingen

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Welkom, Wilko! Gewoon gaan voor de supercharged MINI (=R53). Ik had hiervoor ook een VAG speeltje met veel meer vermogen (golf mk2 met 373pk). Ik mis hem geen moment sinds de overstap. 
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mocht je een er eentje in BRG zoeken...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- leroyolsman
- Leerling Mini lid
Bericht
Als je een keer ik een cooper s r53 wil rijden kom maar langs hoor! Woon zelf ook in Twente!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- thaworks
- Nieuw Lid
Bericht
sorry voor de late reactie ben een poosje druk geweest maar zou dat graag aan nemen
mvg wilko
mvg wilko
Onze sponsors