![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Copy that!Hans schreef:Beetje duur en beetje weinigen bij Beek kan je gratis je software weer terugzetten.. en let wel op dat de meeste Sjes standaard al meer vermogen hebben sommige zelfs 186pk standaard
yep...Hans schreef:Beetje duur en beetje weinigen bij Beek kan je gratis je software weer terugzetten.. en let wel op dat de meeste Sjes standaard al meer vermogen hebben sommige zelfs 186pk standaard
3 tientjes op Berthil!Berthil schreef:Éénieder is welkom om tijdens een paar rondjes vrij rijden op Zandvoort Hans en mij voorbij te rijdenRob schreef:dan schijn je wel wat te hebben en blaas je Berthil van de weg
Ook hiervoor kun je terecht bij beek autoracing.hansie schreef:Als we toch een sticky maken: misschien een verdeling tussen de atmosferische MINI's en de "S"jes.
Zit veel verschil in de doelgroep denk ik. Degene welke een one of cooper hebben zijn meestal op zoek naar een beter lopend/oppakend/zuiniger etc dan naar pure pk's, anders hadden we wel meteen een S gekocht.Ook een heel ander budget volgens mij.
Ben zelf nog druk oude posts te lezen maar zou voor mijn Cooper een tuning willen waarbij het oppakken en rijden onder de 4000 toeren wat smeuiger/sterker is.Volgens mij heb ik een enorme milieudip net onder dat toerental, erg irri.
Ben daarom ook erg geinteresseerd in een grafiek voor/na met air/fuel ratio voor een cooper.Stijging van topvermogen door een chip geloof ik niet zo in, een paar pk misschien, maar de meeste worden behaald door het max toerental op te schuiven.
Dan wel netjes rechts houden als we je voorbij willen, he?Berthil schreef:Éénieder is welkom om tijdens een paar rondjes vrij rijden op Zandvoort Hans en mij voorbij te rijdenRob schreef:dan schijn je wel wat te hebben en blaas je Berthil van de weg
Is het niet eerder compressor én turbo?Rob schreef:Geen eigen ervaring met GT tuning wat betreft mods, wel altijd netjes antwoord gekregen van Roland van GTT op vragen daarover. Momenteel heeft hij een mcs R53 met turbo (ipv compressor) rondrijden die als het goed is in augustus op de markt komt. Uitvoeringen zullen zijn 300pk en 350 pk. Wordt wel erg prijzig (iets van 6k pond) maar dan schijn je wel wat te hebben en blaas je Berthil van de weg.
Rob
Onze sponsors