Speedy Coupe JCW
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Speedy coupe JCW --) sticker tuning
wel erg dik zonder plaat voorop

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
De striping & JCW sticker, ik vind het fraai!
Zonder nummerplaat is bijna iedere auto wel mooier, afschaffen dat ding en over op een soort van RFID-chip achtig iets ter identificatie van de auto, het is 2016... lijkt me niet zo lastig!

Zonder nummerplaat is bijna iedere auto wel mooier, afschaffen dat ding en over op een soort van RFID-chip achtig iets ter identificatie van de auto, het is 2016... lijkt me niet zo lastig!

"Orange is the happiest color!"

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar is een RFID chip geen oplossing voor. Daarnaast is het dmv een RFID chip veel te makkelijk gegevens op te vragen die voor allerlei andere zaken gebruikt kunnen worden dan waarvoor initieel bedoelt.
Dat noemen we function creep.
Maar het staat idd wel vet, zo zonder kenteken aan de voorkant.
Speedy coupe JCW --) sticker tuning
Kentekens zijn bedoelt om door mensen gelezen te kunnen worden als er iemand b.v. vlucht na een aanrijding.RemcoMINI schreef:De striping & JCW sticker, ik vind het fraai!![]()
![]()
Daar is een RFID chip geen oplossing voor. Daarnaast is het dmv een RFID chip veel te makkelijk gegevens op te vragen die voor allerlei andere zaken gebruikt kunnen worden dan waarvoor initieel bedoelt.
Dat noemen we function creep.
Maar het staat idd wel vet, zo zonder kenteken aan de voorkant.
Laatst gewijzigd door P5ycH0 op 18 jul 2016, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, ik zat er al op te wachten... iemand die gaat uitleggen dat RFID niet de oplossing is. Daarom schreef ik ook "RFID-chip achtig". Er is anno 2016 vast wel iets te verzinnen waar geen function creep (zijn overigens twee woorden, maar dat terzijde) risico's bij zijn. Oh enne, als de data op de chip hetzelfde is als op een kenteken namelijk een uniek nummer ofzo zie ik de privacyrisico's niet zo, immers een kenteken is ook leesbaar. Maar nogmaals, dat is vast wel op te lossen. Enig echte uitdaging is daarbij, hoe voer je het door want kentekens zijn niet nationaal maar mondiaal geaccepteerd. Dat gaat vast wel een centje kosten.
Kenteken aan de achterzijde mag wat mij betreft blijven zitten, dus bij wegrijden na bijv. aanrijding nog steeds 'leesbaar'.
Kenteken aan de achterzijde mag wat mij betreft blijven zitten, dus bij wegrijden na bijv. aanrijding nog steeds 'leesbaar'.
"Orange is the happiest color!"

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eens met de striping en met het weglaten vh jcw logo. Wist niet dat BR advies gaf mbt oliewissel.
verstuurd met mijn OnePlus One via Tapatalk

- MacDeluxe
- 4 op een rij!
Bericht
Aan de voorkant zonder kenteken rijden is nog tot daaraantoe. Accepteren dat je een bekeuring kunt krijgen
Volgens mij is het niet zo dat je problemen krijgt met een aanrijding of iets van dien aard.
(desnoods de kentekenplaat in de wagen leggen en als meneer agent je aanhoudt een goed verhaal ophangen
)
Hoe dan ook, staat zeker vet zonder kenteken aan de voorkant!

(desnoods de kentekenplaat in de wagen leggen en als meneer agent je aanhoudt een goed verhaal ophangen

Hoe dan ook, staat zeker vet zonder kenteken aan de voorkant!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moet je niet het goede verhaaltje aan een agent vertellen, en hetzelfde verhaaltje twee weken later weer aan dezelfde agent 

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goedkoper dan met een kenteken sticker rondrijden en geen verhaal hoeven te vertellen.. €100+ verder

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Speedy coupe JCW
Nou zo'n 3000/ 4000 km gereden met de software van BR en ik ben er nog super tevreden mee.
Niet 1 keer haperen/stotteren of inhouden, ik sta er elke keer gewoon versteld van hoe het ding gaat.
Uitlaat geluid is ook helemaal top nu, lekker rauw en op het gas brult die heerlijk en stationair gewoon een mooi en beschaafd geluid.
Nu rijd ik aardig wat km's per jaar maar dat gaat vanaf september veranderen wegens een nieuwe job.
Dus de coupe word alleen voor plezier ritjes gebruikt en bij de aanschaf van volgende auto hoef ik niet naar verbruik/praktische te kijken
Maar voorlopig ben ik helemaal blij met de coupe en gaat die nog lang niet weg.
Niet 1 keer haperen/stotteren of inhouden, ik sta er elke keer gewoon versteld van hoe het ding gaat.
Uitlaat geluid is ook helemaal top nu, lekker rauw en op het gas brult die heerlijk en stationair gewoon een mooi en beschaafd geluid.
Nu rijd ik aardig wat km's per jaar maar dat gaat vanaf september veranderen wegens een nieuwe job.
Dus de coupe word alleen voor plezier ritjes gebruikt en bij de aanschaf van volgende auto hoef ik niet naar verbruik/praktische te kijken

Maar voorlopig ben ik helemaal blij met de coupe en gaat die nog lang niet weg.
Laatst gewijzigd door speedy op 26 jul 2016, 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Re: Speedy coupe JCW
Goed om te lezen dat je weer helemaal blij bent met de coupe. Wat een goede remap al niet kan doen, hè. 
En van harte met je nieuwe job!
Sent from my iPad using Tapatalk

En van harte met je nieuwe job!

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Thnx Brightly 
Jij hebt mij over de streep getrokken met tuning

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Top man! Ik word ook helemaal naar van stotteren bij een getunede auto, dus ik begrijp je goed...
- Brightness
- NMC Legend
Bericht 
Blij dat ik er een rol in heb kunnen spelen dat je nog een tijd blijft genieten van deze dikke coupe!speedy schreef:Thnx Brightly

Onze sponsors