Peter's R56 ... polybush dinges..pag 8
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Peter's R56 JCWannabe
Leuk je hier weer te zien Peter! Je hebt een lekker volle bak als uitgangspunt weten te vinden [THUMBS UP SIGN]
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welcome back Peter ! Op de een of andere manier blijf zo'n Mini toch altijd weer trekken ... ben benieuwd wanneer we de Renault Megane rijders weer terug gaan zien ....

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dank allen.. Glad to be back!
En die megane rijders is op de goede weg terug ook... volvo stadium is al afgesloten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En die megane rijders is op de goede weg terug ook... volvo stadium is al afgesloten

- Brightness
- NMC Legend
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je moet ook niet je MINI daarvoor wegdoen natuurlijk.Ginoceros schreef:Welcome back Peter ! Op de een of andere manier blijf zo'n Mini toch altijd weer trekken ... ben benieuwd wanneer we de Renault Megane rijders weer terug gaan zien ....![]()

- speedy
- NMC Legend
Bericht 

wat een luxeMartijnGizmo schreef:Je moet ook niet je MINI daarvoor wegdoen natuurlijk.Ginoceros schreef:Welcome back Peter ! Op de een of andere manier blijf zo'n Mini toch altijd weer trekken ... ben benieuwd wanneer we de Renault Megane rijders weer terug gaan zien ....![]()

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee, idd. Gewoon een extra MINI!MartijnGizmo schreef:Je moet ook niet je MINI daarvoor wegdoen natuurlijk.Ginoceros schreef:Welcome back Peter ! Op de een of andere manier blijf zo'n Mini toch altijd weer trekken ... ben benieuwd wanneer we de Renault Megane rijders weer terug gaan zien ....![]()
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Andere velgen, schroefsetje en klaar toch?
Echt leuk speelgoed dit ding! Geniet ervan!
Echt leuk speelgoed dit ding! Geniet ervan!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, na wat jaartjes eindelijk weer zover.. Erg benieuwd wat gaat komen, maar vooral veel plezier.. Beek zal het wel wat drukker krijgen gok ik 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Heeft ff mogen duren ja
Modden zal (ahum, ja nu echt) wat langzamer gaan dan vroegah... voor t eerst dat ik een auto koop die al een heel eind "af" is, en leeftijd gaat ook meespelen stiekem...dus enige soort van plannen zijn andere velgen (ga eens voor een meaty usa style setup), en tune / downpipe / bov riedeltje...
Maar met name weer erg leuk om terug te zijn bij de club..vandaag al eerst mini meet gehad met Rob, Bjorn en Roel

Modden zal (ahum, ja nu echt) wat langzamer gaan dan vroegah... voor t eerst dat ik een auto koop die al een heel eind "af" is, en leeftijd gaat ook meespelen stiekem...dus enige soort van plannen zijn andere velgen (ga eens voor een meaty usa style setup), en tune / downpipe / bov riedeltje...
Maar met name weer erg leuk om terug te zijn bij de club..vandaag al eerst mini meet gehad met Rob, Bjorn en Roel

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Mooi uitvoering is je mini heel veel plezier ermee en welkom back 

My Thunder Grey!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors