Thanks!Pboy_007 schreef:Mooi verhaal en een super mooie MINI wat een mooie foto's

Thanks!Pboy_007 schreef:Mooi verhaal en een super mooie MINI wat een mooie foto's
Brightness schreef:Thanks Jos!
Ik ben er idd super zuinig op en doe er alles aan om hem in perfecte staat te houden, maar moet zeggen dat zo nu en dan een rondje circuit voor mij toch wel het ultieme genot van de MINI is. De auto komt met alle doorgevoerde modificaties dan zo goed tot zijn recht. Op de openbare weg ervaar ik dat gevoel toch een stuk minder.
Daarnaast vind ik het nog steeds heerlijk om de auto te detailen en er daarna gewoon naar te kijken. Ben ik nu raar..?![]()
Voor een R56 is maakt Wagner de beste IC.... Even opletten er zijn 2 varianten.Baseman schreef: Voor mij maar weer eens de bevestiging dat een grotere ic ook bij mij ten zeerste gewenst is
speedy schreef:mooi dat je scoop weer heel is want daar stond ik laatst wel van te kijken dat die nog stuk was.
Ook hagelschade gehad dus
Om te janken he.
Maar komt allemaal weer goed he
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik zie het ja, 1 voor straat en 1 voor circuit gebruik. Ga eerst proberen of ik niet een goede gebruikte op de kop kan tikken, maar dank voor de tiplouisvdd76 schreef:Voor een R56 is maakt Wagner de beste IC.... Even opletten er zijn 2 varianten.Baseman schreef: Voor mij maar weer eens de bevestiging dat een grotere ic ook bij mij ten zeerste gewenst is
Onze sponsors