My Mini Cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

Re: My Mini Cooper S

08 aug 2016, 14:25

Als je aero front en aero skirts hebt kan de achterkant niet achterblijven
En zeker nu die bumper van Jan te koop staat incl Challenge diff is dat een mooie kans
Duur is het modden van Jos toch al

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

08 aug 2016, 14:38

Welk nadeel ?
Afbeelding
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

08 aug 2016, 14:41

Liefst mijn kant op
Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

08 aug 2016, 21:44

Hij blijft gewoon doorgaan die Jos.... Zo'n ding zou voor mij niet handig zijn... Schep je nog sneller een drempel. Staat wel erg mooi! En dat hij EG is was natuurlijk ideaal.....

Lekker zo doorgaan Jos!
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

08 aug 2016, 22:07

Het mod-tempo zit er lekker in, Jos!
Die Aero 2 bumper met challenge lip is fraai, maar toch vind ik je huidige front ook erg mooi. Ik vind jouw R56 juist onderscheidend door de LCI bumper, die je (zeker bij gemodde MINI's) minder vaak ziet dan Aero bumpers. Anderzijds zie je die Challenge lip ook niet vaak.. :)

Ik sluit me aan bij je opmerking over het forum t.o.v. Facebook. Ook ik vind het jammer dat het hier wat uitgestorven is geraakt. Het blijft toch leuk om elkaars SYR te bekijken en ook bij te houden. Daarnaast is het ook altijd fijn dat dingen makkelijker terug te vinden zijn op het forum als je later nog eens iets wil opzoeken of nalezen. Op de Facebook-site draait alles om het hier en nu en zijn de posts na een aantal dagen al niet meer terug te vinden. Ook mij zul je dus nog regelmatig hier terug vinden.
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

08 aug 2016, 22:48

Brightness schreef:Het mod-tempo zit er lekker in, Jos!
Die Aero 2 bumper met challenge lip is fraai, maar toch vind ik je huidige front ook erg mooi. Ik vind jouw R56 juist onderscheidend door de LCI bumper, die je (zeker bij gemodde MINI's) minder vaak ziet dan Aero bumpers. Anderzijds zie je die Challenge lip ook niet vaak.. :)

De bumper is gekocht en kan niet meer terug, maar ik hink ook nog steeds een beetje op 2 gedachten Brightly. Ik vind de / mijn LCI uitvoering ook nog steeds erg mooi staan.
We gaan het zien en meemaken, mocht ik het uiteindelijk toch niet mooi vinden dan gaat ie de verkoop weer in, dat kan gelukkig met een bumper :wink:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

My Mini Cooper S

09 aug 2016, 06:38

Brightness schreef:Het mod-tempo zit er lekker in, Jos!

Ik sluit me aan bij je opmerking over het forum t.o.v. Facebook. Ook ik vind het jammer dat het hier wat uitgestorven is geraakt. Het blijft toch leuk om elkaars SYR te bekijken en ook bij te houden. Daarnaast is het ook altijd fijn dat dingen makkelijker terug te vinden zijn op het forum als je later nog eens iets wil opzoeken of nalezen. Op de Facebook-site draait alles om het hier en nu en zijn de posts na een aantal dagen al niet meer terug te vinden. Ook mij zul je dus nog regelmatig hier terug vinden.

Ik zie de opmerking niet staan maar ik vind het ook jammer dat het forum zo veranderd is met de komst van newminiclub op het facebook.
Ik vind juist het forum heel leuk en heb ook het idee dat het weer wat beter word en er meer mensen weer op de club posten ipv alleen op facebook.

Afbeelding
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

09 aug 2016, 08:42

Mooie Challenge frontbumper! :icon_top:

Ga je ook zonder stadslicht/mistlampen rijden? Of zoek je er nog een paar van die inserts bij en haal je die schotjes uit de bumper?
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

09 aug 2016, 09:00

Robert schreef:Mooie Challenge frontbumper! :icon_top:

Ga je ook zonder stadslicht/mistlampen rijden? Of zoek je er nog een paar van die inserts bij en haal je die schotjes uit de bumper?

Dank je wel Robert :icon_top:
Ik wil eigenlijk het liefst mijn eigen lampen overzetten en had het idee dat dit ook gewoon zou moeten kunnen kennen.
Of heb ik het hier mis en zie ik iets niet geheel onbelangrijks over het hoofd heren?
Hoor / lees het graag :O
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

09 aug 2016, 10:03

De MINI's uit de Challenge-series reden zonder mistlampen, etc. En ik zie op jouw foto ook van die schotjes op de plek waar normaal de mistlampen zitten.
Denk dat je nog de lamphouders erbij moet scoren als je de lampen wilt overzetten.

Afbeelding

Links: 51110413252
Rechts: 51110413253

Wel nog effe zelf de nummers checken, weet niet of deze voor Aero1 of Aero2 zijn, en of er verschil in zit. Vond deze nummers bij Leebmann op de site. Maar op die onderdeel sites vind ik verschil tussen Aero1 en Aero2 (en Challenge) niet zo goed terug; die plaatjes die erbij staan zeggen ook niet altijd alles.
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

09 aug 2016, 11:02

Dat is scherp opgemerkt Robert, dank je wel :-))

Heb net contact gehad met die Duitser en idd, er kunnen nu geen mistlampen gemonteerd worden.
Daar moet indien ik dat zou willen die onderdelen voor gekocht worden.
Vindt die dingen hoe stom het ook klinkt wel bij MINI horen, maar dat is persoonlijk.
Daarnaast zijn er op duidelijkere foto's ook zaken zichtbaar die me toch verontrusten maar niet perse montage onmogelijk maken.

Na overleg met Che besloten om morgen maar gewoon te gaan kijken en ter plekke te beslissen tot wel of geen aankoop.
Mijn goede gevoel is er in ieder geval niet beter op geworden voor nu :cry:
Bumper moet 500 eurie kosten, dan mag het ook wel in orde zijn in mijn beleving, challenge of niet.
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

09 aug 2016, 11:51

.... ik hoop toch niet dat ik je treurig heb gemaakt over je nieuwe bumper .... :oops: SOS

Als het goed is zitten naast die schotjes een paar aansluitingen om luchtslangen naar de remmen op aan te sluiten.

Afbeelding
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

09 aug 2016, 12:21

Nee Robert, dat zeker niet, ik ben je alleen maar erkentelijk, dus een hele dikke merci :icon_top:
Dat bedoel ik nou met de meerwaarde van dit mooie forum.

Hier is een meer detail foto.
Daarop o.a. duidelijk te zien aan linker zijde dat een bevestigingspunt niet meer deugd.

Afbeelding
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 aug 2016, 13:19

hmm dat is 1 van de vier hoofdbevestigingen