En zeker nu die bumper van Jan te koop staat incl Challenge diff is dat een mooie kans

Duur is het modden van Jos toch al

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Brightness schreef:Het mod-tempo zit er lekker in, Jos!
Die Aero 2 bumper met challenge lip is fraai, maar toch vind ik je huidige front ook erg mooi. Ik vind jouw R56 juist onderscheidend door de LCI bumper, die je (zeker bij gemodde MINI's) minder vaak ziet dan Aero bumpers. Anderzijds zie je die Challenge lip ook niet vaak..![]()
Brightness schreef:Het mod-tempo zit er lekker in, Jos!
Die Aero 2 bumper met challenge lip is fraai, maar toch vind ik je huidige front ook erg mooi. Ik vind jouw R56 juist onderscheidend door de LCI bumper, die je (zeker bij gemodde MINI's) minder vaak ziet dan Aero bumpers. Anderzijds zie je die Challenge lip ook niet vaak..![]()
Ik sluit me aan bij je opmerking over het forum t.o.v. Facebook. Ook ik vind het jammer dat het hier wat uitgestorven is geraakt. Het blijft toch leuk om elkaars SYR te bekijken en ook bij te houden. Daarnaast is het ook altijd fijn dat dingen makkelijker terug te vinden zijn op het forum als je later nog eens iets wil opzoeken of nalezen. Op de Facebook-site draait alles om het hier en nu en zijn de posts na een aantal dagen al niet meer terug te vinden. Ook mij zul je dus nog regelmatig hier terug vinden.
Robert schreef:Mooie Challenge frontbumper!![]()
Ga je ook zonder stadslicht/mistlampen rijden? Of zoek je er nog een paar van die inserts bij en haal je die schotjes uit de bumper?
Onze sponsors