Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weet je Robert, als het de bumper geworden was hadden andere zaken weer moeten wachten, dus ik ben er niet rouwig om, het is wat het is en zoals je zegt er zal heus nog wel eens wat voorbij komen, maar voor nu toch de focus maar op het sparen voor de stage 1 en als dat allemaal geregeld is zien we wel weer verder. Alles komt goed zeg ik altijd maar.Robert schreef:Jammer van de bumper en de mooie vooruitzichten die je had... er komt vast nog een kans.
Oh, en die afdekplaat.....schrik niet: ongeveer 200 euro
En dat is exclusief clip en schroef om h'm vast te zetten.
linkje
MartijnGizmo schreef:Jammer van die bumper, maar inderdaad, het is zoals het is. Let er met die afdekplaat wel op dat ie volgens mij niet past zonder de zijkanten van een GP2, de seat delete moet je immers ook inkorten!
Idd jammer dat we elkaar net mis gelopen hebben Ardriaan, maar dat halen we binnenkort vast wel een keer in. Was leuk geweest je weer even de hand te schudden en ff bij te kletsen. Maar gaat op zeker gied komenCooperdriver schreef:Jammer Jos van de bumper, ik hoorde het vanmiddag van Ché (
?) dat er teveel aan gemodificeerd was zullen we maar zeggen. (ben je geloof ik net mis gelopen bij Ché).
Maar in ieder geval nog wel mooie rear seat delete kunnen doen begreep ik.
Hahaha, ik weet dat je er zo over denkt Brightly en de lci bumper staat ook super. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik ook altijd gezegd heb dit niet te zullen doen, naar aero overstappen omdat ik mijn bumpers ook mooi vindt, maar ja, een mens doet soms in een opwelling gekke dingen.Brightness schreef:Ik zou er niet al te rouwig om zijn, Jos. Zoals ik al zei: de jouwe smoelt al heerlijk met de LCI bumper. Naar mijn mening was die challenge bumper niet per se een verbetering..
Rear seat delete is mooi met die afdekplaat. Andere optie is het laten bekleden van die rear seat delete. Chico weet er vast wel raad mee.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
speedy schreef:dan stel ik voor om die zijkanten er ook bij te kopen icm strut
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Onze sponsors